AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Fordi noen har sagt noe på det og du har blitt usikker? Eller at noen har presset deg til å ikke gjennomføre noe du hadde bestemt deg for? Anonymkode: aac93...791
Mezzosoprena Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Fordi noen har sagt noe på det og du har blitt usikker? Eller at noen har presset deg til å ikke gjennomføre noe du hadde bestemt deg for? Anonymkode: aac93...791 Ja, eller presset meg ut på en bane jeg egentlig ikke ønsket, og jeg ble værende der...
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #3 Skrevet 4. september 2021 Ja, jeg hadde planer om folkehøgskole rett etter videregående, men foreldrene mine syntes jeg burde begynne rett på studier siden jeg kom inn på det jeg hadde mest lyst til, et femårig studieløp som det er knyttet en del prestisje til. Jeg valgte å høre på foreldrene mine, men burde ikke gjort det. Jeg var ikke moden nok og sleit skikkelig både faglig og sosialt, særlig det første året. Etter det tredje året tok jeg et års permisjon, studerte noe helt annet et annet sted, bedrev masse friluftsliv, var supersosial, var på mange morsomme fester og koste meg max. Deretter dro jeg tilbake til opprinnelig studium og fullførte med svært gode karakterer de siste to årene. Etter det har jeg stolt mer på mine egne valg. Jo, jeg har revurdert og ombestemt meg på ting senere også, men aldri uvillig og etter press. Anonymkode: dcc78...a10 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #4 Skrevet 4. september 2021 Ville studere medisin, men alle i familien sa det var for tøft og vanskelig for meg og presset meg til å droppe det. De ødela litt for meg selv om de sikkert mente det godt å ville skåne meg fra det. Men har senere begynt å ta opp noen fag jeg mangler så satser på å komme inn senere. De liker det ikke men nå får de ikke stoppet meg Anonymkode: aac93...791 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #5 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Fordi noen har sagt noe på det og du har blitt usikker? Eller at noen har presset deg til å ikke gjennomføre noe du hadde bestemt deg for? Anonymkode: aac93...791 Da jeg var barn. Men som voksen bryr jeg meg fint lite om hva andre mener. Anonymkode: 67944...a3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå