AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Om hjemmetest for covid er nwg, og formen er fin, er det da lov å leve som vanlig? Jeg tok test grunnet sår hals da jeg våknet i dag tidlig..... Anonymkode: 20b48...b1b
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 Nei, er du syk; bli hjemme. Corona-regel nummer 1 Anonymkode: 4230c...a48 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #3 Skrevet 4. september 2021 Ved symptomer, hold deg hjemme til allmentilstanden er god igjen og du er kvitt eventuelle symptomer. Både fordi det kan være covid selv med negativ hjemmetest, men også for at du skal gå rundt å smitte andre med sykdom som igjen lever ressurser av helsevesenet. God bedring Anonymkode: 90be2...ae4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #4 Skrevet 4. september 2021 Har du symptomer (sår hals), bør du ta en ordinær (PCR) test. Og holde deg hjemme Anonymkode: 75f91...1e2 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #5 Skrevet 5. september 2021 Tok test på teststajonen i går, våknet i dag uten sårhals, ingen feber, ingen hoste , god form. Blir selvsagt hjemme til svaret foreligger (de sa 3-4 dager på teststasjonen), så da blir det en rolig uke. Har ikke mulighet for hjemmekontor, så da blir der krevende for arb.giver når jeg er borte...4 egenmeldinger brukes ogdå....håper jeg slipper influensa, hvis ikke ryker sykedagene for dette året..... Ts Anonymkode: 20b48...b1b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #6 Skrevet 5. september 2021 Det er veldig mye forkjølelse osv som går for tiden, som alltid på denne tiden av året. Om alle med sår hals skal holde seg borte fra jobb stopper hele landet, og da ikke bare "helsevesenet" som alle tror fungerer så bra bare alle holder seg hjemme...😂 Anonymkode: ba0d0...40b 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #7 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tok test på teststajonen i går, våknet i dag uten sårhals, ingen feber, ingen hoste , god form. Blir selvsagt hjemme til svaret foreligger (de sa 3-4 dager på teststasjonen), så da blir det en rolig uke. Har ikke mulighet for hjemmekontor, så da blir der krevende for arb.giver når jeg er borte...4 egenmeldinger brukes ogdå....håper jeg slipper influensa, hvis ikke ryker sykedagene for dette året..... Ts Anonymkode: 20b48...b1b Jeg skjønner absolutt hvorfor. Men jeg er litt uenig i systemet rundt dette nå under korona. Hadde det ikke vært korona, så hadde du dratt på jobb. I stedet må du være hjemme og vente på prøvesvar i flere dager, og bruke flere egenmeldingsdager 😬 Er jo ikke som at det er du selv som har bestemt at du må holde deg hjemme nå. Dette er det uten tvil arbeidstaker som taper på. Jeg er selv ikke i helt i form om dagen, men håper og tror det er en vanlig forkjølelse. Jeg var på jobb på fredag, selv med sår hals og litt rennende nese 🙃 Anonymkode: 70374...2d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå