Livetshemmelighet Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Hvor sterk skyggestrek har du fått fra de? jeg vet de er kjente for skyggestrekene sine og har erfaringer med det selv også, men ikke så «sterk» som dette.. (har ikke mulighet til å handle nye tester før mandag) øverste bilde er fra morgenurin fredag, nederste er ettermiddag idag (lørdag). Bildene er ikke redigert, har bare veldig dårlig lysforhold på det nederste bilde.
Amatariel Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 Jeg har aldri fått skyggestrek på disse. Tvert i mot har de vært helt blenda når jeg ikke har vært gravid, og synlig strek som gravid. Eneste minuset er at de har brukt litt lenger tid på å bli positive enn andre strimler. Så kun i 'nød' at jeg har brukt disse. Jeg syns den nederste testen her ser KLART positiv ut. Og med så sterk strek på en OS-test vil jeg tro at den blir enda sterkere på en annen test.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 Jeg har bare fått falsk positiv. Alle samtlige tester viste slik strek som du har. Samboer tisset på den, og jaggu viste den positiv da også.. Anonymkode: 4a670...0c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå