AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Når man tenker på religion (jeg kan ingenting), så tenker man jo at det største for dem er jo en eller annen Gud, eller flere. Himmel, liv etter døden osv. Det er jo det store, utenfor, ovenfor oss levende Hva tenker dere om universet? Gud blir jo ganske liten om man tenker på hvor stort universet egentlig er, og at det ikke har noen ende… og om det har en ende, så er det et univers utenfor der også, det er jo enormt Også litt andre ting jeg lurer på. Om dere hadde hatt et kjæledyr, så anser dere jo dyret som en del av familien. Havner da det kjæledyret i himmelen med dere, eller evig liv etter døden? Om så, er det ikke et krav at man tror på Gud? Eller er det en ren sjel? Om kjæledyret får komme til himmelen, er det fordi deres familie er troende? Hva med kjæledyr i andre utroende familier? Rene sjeler som ville dyr, hva skjer med dem? Anonymkode: db0af...638
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 Om jeg får svar, hadde det vært fint om du også skriver hvilken religion det gjelder 😅 Anonymkode: db0af...638
Conal Skrevet 4. september 2021 #3 Skrevet 4. september 2021 Jeg er Gud. Jeg er Formløs og Jeg Alene eksisterer. Universet er en form Jeg tok på meg som en jakke. Bare 2 ting eksisterer: Ingenting og Alt. Den formløse og Alt, inkludert form. Den formløse og ALT, inkludert uendelighet. Gud Alene eksisterer. Den Formløse i virkeligheten Alene eksisterer. "Brahman alone is real; the world is the appearance. brahma satyam jagan mithyā." - (Shankara, Vivekachudamani) "Brahman is one, without a second. ekam evadvitiyam brahma " - (Chāndogya Upaniṣad) "He am I. So 'ham " - (Isha Upanishad) All this is Brahman. "Sarvam khalvidam brahma. - (Chandogya Upanishad 3.14.1." Kneel. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #4 Skrevet 4. september 2021 Conal skrev (32 minutter siden): Jeg er Gud. Jeg er Formløs og Jeg Alene eksisterer. Universet er en form Jeg tok på meg som en jakke. Bare 2 ting eksisterer: Ingenting og Alt. Den formløse og Alt, inkludert form. Den formløse og ALT, inkludert uendelighet. Gud Alene eksisterer. Den Formløse i virkeligheten Alene eksisterer. "Brahman alone is real; the world is the appearance. brahma satyam jagan mithyā." - (Shankara, Vivekachudamani) "Brahman is one, without a second. ekam evadvitiyam brahma " - (Chāndogya Upaniṣad) "He am I. So 'ham " - (Isha Upanishad) All this is Brahman. "Sarvam khalvidam brahma. - (Chandogya Upanishad 3.14.1." Kneel. Hæ 😂 Anonymkode: db0af...638
visp Skrevet 4. september 2021 #5 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hæ 😂 Anonymkode: db0af...638 Prøv å følg med!🤨
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #6 Skrevet 4. september 2021 Conal skrev (53 minutter siden): Jeg er Gud. Jeg er Formløs og Jeg Alene eksisterer. Universet er en form Jeg tok på meg som en jakke. Bare 2 ting eksisterer: Ingenting og Alt. Den formløse og Alt, inkludert form. Den formløse og ALT, inkludert uendelighet. Gud Alene eksisterer. Den Formløse i virkeligheten Alene eksisterer. "Brahman alone is real; the world is the appearance. brahma satyam jagan mithyā." - (Shankara, Vivekachudamani) "Brahman is one, without a second. ekam evadvitiyam brahma " - (Chāndogya Upaniṣad) "He am I. So 'ham " - (Isha Upanishad) All this is Brahman. "Sarvam khalvidam brahma. - (Chandogya Upanishad 3.14.1." Kneel. Du glemte å skrive hvilken religion du har, Conal ❤️ Anonymkode: 72152...4f9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #7 Skrevet 4. september 2021 Gud er en ost Anonymkode: 8b640...b7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå