Gå til innhold

6-0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så har RBK endelig funnet ut hvor målet er igjen...stå på RBK!! :klappe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff ja,hadde håpet rbk skulle tape idag,slik at de holdt seg nærmere nedrykk,og mere likt poeng der nede...MEEEN føler at det aldri går slik jeg vil :frustrert:

Skrevet
:hoppe: :hoppe: Endelig ble det seier!!! Nå er det bare å se frem til onsdag :)
Skrevet

de skulle ikke skjerpa seg nå, men gitt oss den gleden av å se de rykke ned i 1.div :-D *håpe håpe*

Skrevet
:hoppe: :hoppe: Endelig ble det seier!!! Nå er det bare å se frem til onsdag :)

yess!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men til dere som håper at de rykker ned:hvorfor????er det på grunn av spillerne,laget,supporterne,trenerne eller annet?jeg bare lurer... :roll:

Skrevet

ingenting annet enn at det hadde vært vanvittig gøy ;) RBK som har vunnet de 14 siste årene, rykker ned til 1.div, og nyopprykka Start, vinner Tippeligaen.. Kom ikke her å si at det ikke hadde vært no' :sjarmor:

Skrevet
ingenting annet enn at det hadde vært vanvittig gøy ;) RBK som har vunnet de 14 siste årene, rykker ned til 1.div, og nyopprykka Start, vinner Tippeligaen.. Kom ikke her å si at det ikke hadde vært no'  :sjarmor:

:ler: :enig_anim: :Nikke::enig: :enig_anim: :Nikke: :enig_anim: :enig::enig:

..men dersom dere gjør det samme mot enga..så kan dere få lov til å være med videre ;)

Skrevet

Håper Start vinner jeg...men synes uansett synd på de som rykker ned..uansett lag.. :tristbla:

Men derimot artig for de som rykker opp da ;)

Skrevet

Det var virkelig på tide med ei ordentlig forestilling der i gården ja.

Og det var bare skikkelig rått å se Start banke Enga :hoppe: Håper virkelig Start vinner serien i år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...