Høstluft Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Hva er det ved dette dere egentlig tenner på? Greier dere forklare? Jeg, kvinne, spør av nysgjerrighet, jeg vil gjerne forstå. Jeg tenner på å bli knullet av andre menn selv, men jeg kunne aldri delt mannen min… 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 Høstluft skrev (58 minutter siden): Hva er det ved dette dere egentlig tenner på? Greier dere forklare? Jeg, kvinne, spør av nysgjerrighet, jeg vil gjerne forstå. Jeg tenner på å bli knullet av andre menn selv, men jeg kunne aldri delt mannen min… Er noe med den ulovlige spenningen i at en annen mann knuller dama skikkelig og spruter inni henne. Det er egentlig noe man blir sjalu over, men også enormt tennende på en og samme tid. Vanskelig å forklare. Det beste er å få slikke henne rett etter hun har blitt knullet og sprutet inni. Helt nypult og klissvåt.😋 Anonymkode: c1f11...548 11
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #3 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er noe med den ulovlige spenningen i at en annen mann knuller dama skikkelig og spruter inni henne. Det er egentlig noe man blir sjalu over, men også enormt tennende på en og samme tid. Vanskelig å forklare. Det beste er å få slikke henne rett etter hun har blitt knullet og sprutet inni. Helt nypult og klissvåt.😋 Anonymkode: c1f11...548 Glemte å si at det mest opphissende er at hun forteller hvor deilig det var og at jeg merker hvor kåt det gjør henne at jeg elsker å slikke henne etterpå. Kan seriøst få orgasme bare av å slikke henne etterpå😅 Anonymkode: c1f11...548 6
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #4 Skrevet 4. september 2021 Det var en bruker her inne tidligere som kalte seg Cuckold. Han kunne sikkert gitt litt innsikt. Kan prøve å tagge han, og se om han svarer. @Cuckold Anonymkode: 77696...0d1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #5 Skrevet 4. september 2021 Tenningen ligger nok delvis i de mørke, selvdestruktive strømningene endel mennesker har i seg. Det å utsette seg selv for ydmykelse, nedverdigelse - ja til og med fysisk skade - er det jo noen som trekkes mot. Anonymkode: 65b56...52c 10
Bamseklemmer Skrevet 5. september 2021 #6 Skrevet 5. september 2021 Bos43 skrev (8 timer siden): Jøss, du tenner på å knulle andre menn, men nekter mannen din å knulle andre damer…..? Det lurer jeg også litt på... Jeg tenner iallefall ikke på ei trollkjærring som nekter meg, men vil knulles av andre menn😅 Neida, men jeg har blitt sinnsykt tent hvis hun hadde hatt sex med en kvinne, hvis jeg fikk lov ville jeg gjerne sett på... helst fastbundet i en stol, eller smugtittet i dørsprekka og gitt dem avslutning... Bikvinner❤️💦💍
Høstluft Skrevet 5. september 2021 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2021 Trådstarter her. Skjønner dere reagerer på at jeg tenner på å bli knullet av andre menn, men at jeg aldri ville delt min mann. Jeg skal forklare dette. For det første så velger man ikke selv hva man tenner på, for det andre så har jeg aldri selv foreslått dette for min kjæreste. Jeg tenner på det, men det er ikke nødvendig for meg å leve det ut. Tilfeldigvis tenner min kjæreste på det samme, dvs hans fantasi er meg i sentrum med flere menn og ikke flere kvinner , så vi har prøvd det. Men å dele han er jeg for sjalu til, og det ville ødelagt forholdet vårt. Derfor kan ikke det skje, og om han ikke vil dele meg så er det selvfølgelig også ok for meg. 18
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #8 Skrevet 5. september 2021 Høstluft skrev (17 minutter siden): Trådstarter her. Skjønner dere reagerer på at jeg tenner på å bli knullet av andre menn, men at jeg aldri ville delt min mann. Jeg skal forklare dette. For det første så velger man ikke selv hva man tenner på, for det andre så har jeg aldri selv foreslått dette for min kjæreste. Jeg tenner på det, men det er ikke nødvendig for meg å leve det ut. Tilfeldigvis tenner min kjæreste på det samme, dvs hans fantasi er meg i sentrum med flere menn og ikke flere kvinner , så vi har prøvd det. Men å dele han er jeg for sjalu til, og det ville ødelagt forholdet vårt. Derfor kan ikke det skje, og om han ikke vil dele meg så er det selvfølgelig også ok for meg. Jeg er også sånn at jeg ikke tenner på andre kvinenner enn dama. Men hun kan ha så mange sexpartnere hun vil. Hun slipper å være redd for utroskap fra min side siden det er henne i sentrum jeg tenner på. Jeg får tilfredsstillelse og spenning i at hun nyter sex med andre menn og meg.😊 Anonymkode: c1f11...548 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #9 Skrevet 5. september 2021 Jeg har latt en annen mann knulle min kone ved to anledninger og flere ganger vil det bli. Har egentlig ikke noen go forklaring på hvorfor jeg tenner på dette for jeg bare gjør det. Samtidig så er jeg veldig sjalu men så lenge jeg vet hva som trigger sjalusien og tar forhåndsregler for å ikke trigge det så har det gått veldig bra. Anonymkode: 11ec0...da2 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #10 Skrevet 5. september 2021 Tror det har noe med at jeg tenner på å se kona ha sex i det hele tatt, om det er jeg eller noen andre som tar henne. Og det at hun er kåt og så mye som mulig gjerne ute av kontroll i kåtskapen. Sex er digg i mange former. Anonymkode: 67bec...07a 2
Høstluft Skrevet 5. september 2021 Forfatter #11 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har latt en annen mann knulle min kone ved to anledninger og flere ganger vil det bli. Har egentlig ikke noen go forklaring på hvorfor jeg tenner på dette for jeg bare gjør det. Samtidig så er jeg veldig sjalu men så lenge jeg vet hva som trigger sjalusien og tar forhåndsregler for å ikke trigge det så har det gått veldig bra. Anonymkode: 11ec0...da2 Nå ble jeg nysgjerrig. Kan jeg spørre hvordan du greier å unngå å bli sjalu?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #12 Skrevet 5. september 2021 For meg handler det om å se hvor kåt og sexy hun er i øyeblikket, men også å få oppleve de deilige forventningene hennes. Men opplevelsen og forventningene må deles åpent med meg. Dersom hun motiveres av forakt for meg, dersom hun ikke involverer meg, er det ubehagelig likt utroskap. Sjalusi er involvert uansett, men så lenge jeg stoler på at hun kun er ute etter å nyte sin seksualitet, og dele opplevelsen med meg, er det opphissende. Den andre skal kun være en stor naturtro dildo for henne, som gir oss begge en seksuell opplevelse. Anonymkode: 94c4d...4d7 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #13 Skrevet 5. september 2021 Høstluft skrev (1 time siden): Nå ble jeg nysgjerrig. Kan jeg spørre hvordan du greier å unngå å bli sjalu? Det er 2 ting som er viktig for meg. At fruen blir tent av situasjonen og ikke av vedkommende og det andre er at den andre mannen ikke er en "trussel" ovenfor min ego, utseende, penisstørrelse osv. Og siden begge disse punktene gikk greit så var det bare å kjøre på. Men det er ikke slik at jeg bare skal se på at hun har sex med han, vi skal begge delta. At jeg noen gang skulle få oppleve at kona mi fikk en DP hadde jeg aldri trodd Anonymkode: 11ec0...da2 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #14 Skrevet 5. september 2021 Bos43 skrev (13 timer siden): Jøss, du tenner på å knulle andre menn, men nekter mannen din å knulle andre damer…..? Haha… du har hvertfall ikke skjønt dette😂 Anonymkode: 58f48...70a 5
Gjest Smeltemann Skrevet 5. september 2021 #15 Skrevet 5. september 2021 Dere som tenner på at andre menn knuller kona deres. Dere er ihvertfall ingen alfa. I dyre verden dreper gjerne hann dyrene andre hanner om de kommer inn på territoriet. Å dere sitter å ser på at dama blir knullet av andre menn? Skjønner ikke det jeg.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #16 Skrevet 5. september 2021 Høstluft skrev (3 timer siden): For det første så velger man ikke selv hva man tenner på Det stemmer ikke. Jeg hadde den motsatte tenningen av deg, tente på at mannen hadde flere. Jeg klarte å slutte med denne tenningen da jeg fikk meg selvrespekt. Per i dag kan jeg ikke tenke meg noe særlig mindre attraktivt. Så dette påvirker man i stor grad selv. Anonymkode: a8dcc...0cc 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #17 Skrevet 5. september 2021 22 minutter siden, AnonymBruker said: Det stemmer ikke. Jeg hadde den motsatte tenningen av deg, tente på at mannen hadde flere. Jeg klarte å slutte med denne tenningen da jeg fikk meg selvrespekt. Per i dag kan jeg ikke tenke meg noe særlig mindre attraktivt. Så dette påvirker man i stor grad selv. Anonymkode: a8dcc...0cc OK, så da kan man konvertere homofile også? Anonymkode: 67bec...07a 9
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #18 Skrevet 5. september 2021 Smeltemann skrev (24 minutter siden): Dere som tenner på at andre menn knuller kona deres. Dere er ihvertfall ingen alfa. I dyre verden dreper gjerne hann dyrene andre hanner om de kommer inn på territoriet. Å dere sitter å ser på at dama blir knullet av andre menn? Skjønner ikke det jeg. Sjalusi er aldri en bra ting. Kan si jeg er helt fri for sjalusi og unner dama mi deilig sex med andre. Du skjønner at dette er helt frivillig og noe begge har lyst til. Jeg kan beskytte dama mi helt fint mot uønsket oppmerksomhet, eller menn som bryter grensene hennes. Det har jeg gjort flere ganger. Man har en geniun respekt for hverandre i bunn og er trygge på hverandre før man utfører sånne ting. Anonymkode: c1f11...548 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #19 Skrevet 5. september 2021 30 minutter siden, Smeltemann said: Dere som tenner på at andre menn knuller kona deres. Dere er ihvertfall ingen alfa. I dyre verden dreper gjerne hann dyrene andre hanner om de kommer inn på territoriet. Å dere sitter å ser på at dama blir knullet av andre menn? Skjønner ikke det jeg. Handler også litt om modning, å heve seg over dyrenivået som enkelte befinner seg på... Anonymkode: 67bec...07a 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #20 Skrevet 5. september 2021 Bos43 skrev (2 timer siden): Jøss, klarer du dette er du god! Skal jeg tro deg? Du har tydeligvis ikke skjønt konseptet og tenningen bak dette.🙂 Anonymkode: c1f11...548 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå