AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Hva liker du mest og minst ved å bo på hotell? For min del: Best: Store senger med digre hotellputer. Følelsen når du låser deg inn på et privat rom etter mange timer på reise. Følelsen når du setter fra deg bagasjen og begir deg ut på eventyr. Rom med digert badekar. Verst: Når bildene har sett så fine ut og du kommer inn på et stygt og skittent rom. Når du legger deg i senga og diskoteket utenfor starter en lang natt med høylytt musikk. Når veggen er tynn og naboparet er duracellkaniner på bryllupsreise. Når du har ikke forstyrrskiltet oppe og personalet banker på kl 0900. Å sjekke ut etter en tur du ville sett varte evig. Anonymkode: 019b4...b56 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 Aller verst: Hard madrass og dårlig lydisolering. Aller best: Luksus-såper o.l. på badet, god frokost. Anonymkode: ddedf...72e
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #3 Skrevet 4. september 2021 Just now, AnonymBruker said: Aller verst: Hard madrass og dårlig lydisolering. Aller best: Luksus-såper o.l. på badet, god frokost. Anonymkode: ddedf...72e Selv liker jeg hard madrass, så for min del er det verre når jeg dumper nedpå senga og madrassen siiiger ned mot midten, Også en nedtur når den tilsynelatende store fine puten viser seg å inneholde bare luft. 😄 Anonymkode: 019b4...b56 3
visp Skrevet 4. september 2021 #4 Skrevet 4. september 2021 Best: et sted å sove når jeg trenger det. Verst: tenker mye på at renholdet aldri kan bli bra nok med tanke på hvor mange grisete folk som finnes. Bruker kun hotell når jeg må.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #5 Skrevet 4. september 2021 Best: frokosten Verst: redselen for at det skal være veggdyr på rommet - det er min store skrekk! 🙈 Anonymkode: a8d2c...397 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #6 Skrevet 4. september 2021 Best: frokost, at alt er "klart" når jeg kommer. Verst: vaskepersonell som braser inn uanmeldt (typ banker på mens de åpner døra) og på tross av lapp på døra. Anonymkode: 0606f...d68 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #7 Skrevet 4. september 2021 Har jobbet som renholder på hotell før, og, FYI; «ser det rent ut, er det rent» fikk vi beskjed om av sjefen. Så ikke tro romma faktisk blir vaska med mindre man må 😂 Anonymkode: e692d...60e 1
visp Skrevet 4. september 2021 #8 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har jobbet som renholder på hotell før, og, FYI; «ser det rent ut, er det rent» fikk vi beskjed om av sjefen. Så ikke tro romma faktisk blir vaska med mindre man må 😂 Anonymkode: e692d...60e Jo, takk. Tar alltid dette for gitt jeg. Bruker ikke engang vannkokeren (har med min egen). Men dette må jo også plage deg når du bor på hotell?🤣
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #9 Skrevet 4. september 2021 To enkeltsenger slått sammen til én 180 cm seng som glir ifra hverandre hver gang man beveger seg Dårlig frokost Gulvteppe og mørkt det beste: god frokost, fin utsikt, godt trykk i dusjen, stort bad, gjerne med boblebad Anonymkode: 404b4...6dc 1
MissStiles Skrevet 4. september 2021 #10 Skrevet 4. september 2021 Det beste: En god og myk seng med enten en stor pute eller flere puter. Hotellfrokost. Det verste: Hard madrass. Når det kun er en liten, tynn pute i senga. Tynne vegger hvor man hører folk prate eller andre ting. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #11 Skrevet 7. september 2021 Beste: rom med utsikt. Badekar. Frokostsal med utsiktsplass der man kan spise frokost uten å føle at man sitter klin inntil ukjente hotellgjester eller føle seg beglodd. Lang åpningstid for frokost. Bibliotek med peis og ørelappstol. Verste: Rom uten utsikt. Overfylt frokostsal med masse mennesker som står i kø overalt.. Overlegne resepsjonister. Anonymkode: 89e7c...826 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #12 Skrevet 7. september 2021 Beste: stort rom høyt oppe over bakken, deilig seng, badekar, vindu fra gulv til tak hvor man kan stå og glo eller bli beglodd.... Verste: rom uten vindu, det har jeg kun testet en gang, og aldri mer! Anonymkode: c4085...ef0
Hatsumomo Skrevet 7. september 2021 #13 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (På 4.9.2021 den 19.06): Hva liker du mest og minst ved å bo på hotell? For min del: Best: Store senger med digre hotellputer. Følelsen når du låser deg inn på et privat rom etter mange timer på reise. Følelsen når du setter fra deg bagasjen og begir deg ut på eventyr. Rom med digert badekar. Verst: Når bildene har sett så fine ut og du kommer inn på et stygt og skittent rom. Når du legger deg i senga og diskoteket utenfor starter en lang natt med høylytt musikk. Når veggen er tynn og naboparet er duracellkaniner på bryllupsreise. Når du har ikke forstyrrskiltet oppe og personalet banker på kl 0900. Å sjekke ut etter en tur du ville sett varte evig. Anonymkode: 019b4...b56 Beste= *variert hotellfrokost *stor deilig seng *stor walk-in dusj. Verste= *veggdyr. Sjekker alltid under sengen med mobillyset før jeg "flytter inn". * badekar- etter å ha fått for mange tips om hvor lite rengjorte badekar er, så orker jeg aldri å benytte meg av den "luksusen" og det irriterer meg at badekaret er på badet.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #14 Skrevet 8. september 2021 Best: Fasiliteter utover selve rommet: Spa-anlegg. Basseng. Overdådige hotellfrokoster. Roomservice. Kort vei til severdigheter. Verst: Å ikke ha utsikt. Bad som ikke er store nok. Trang plass rundt senga. Kjedelige frokostbuffeter. Om det er lytt. Anonymkode: cc275...34f
sommermor Skrevet 9. september 2021 #15 Skrevet 9. september 2021 Det beste med hotell er frokosten. Det verste er for få puter, hard seng, tynn dyne. Og jeg hater virkelig badekar. Så jeg prøver å unngå å velge rom med badekar.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #16 Skrevet 9. september 2021 Best: Når man plutselig har blitt oppgradert til et større og finere rom, helt uventet! DET er luksus! Har ikke skjedd meg så ofte, dessverre Verst: Når du skal ta en dusj om morgenen, og det er bare lunkent vann i dusjen Det skjedde meg i Oslo sist jeg var der. Anonymkode: c48d7...3ab 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #17 Skrevet 10. september 2021 Best: Deilige senger/puter/sengetøy, frokost, fin utsikt fra hotellrommet, ligge i senga å se tv, noen som vasker og rydder etter meg, drink i hotellbaren.. Verst: Bli holdt våken av bråk fra diskotek/bar/naborom, dårlig renhold og at det mangler dopapir/sengetøy/håndduker.. Anonymkode: 97b62...370
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå