AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Vi har dessverre en nabo fra helvete, som støyer både sent og tidlig. Han mener seg berettiget til å støye fra kl 07 til 23, da dette er innenfor lovverket. Alle som ber han ta hensyn er noen «jævla feiginger». Jeg lurer på hva som gjør til at noen er slik? Er du en slik nabo? Anonymkode: 1d6f9...dcc
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 Du må klage til styret, ta opptak av støyen. Men er jo lov med litt støy på dagtid da. Jeg er veldig stille selv, da jeg er opptatt av å tenke på andre. Spiller kun musikk på dagtid evt. Anonymkode: 7b8ad...4df
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #3 Skrevet 4. september 2021 Nei, det vil jeg ikke si. Er borte hverdager mellom 7-16.30. Har ikke så mye sosial omgang med andre, og hvertfall ikke av det bråkete slaget som fester. Setter kanskje tv'n på litt høyt innimellom, men naboene er ikke så tett på at de hører det. Har ikke særlig hage å vedlikeholde, så sjelden jeg må sette i gang noen motor der ute. Lurer egentlig fælt på hva andre klarer å være så bråkete med mellom 7 og 23? Er konstant høy musikk? Bråkete verktøy? Oppussing? Biler? Anonymkode: 393b7...15a
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #4 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det vil jeg ikke si. Er borte hverdager mellom 7-16.30. Har ikke så mye sosial omgang med andre, og hvertfall ikke av det bråkete slaget som fester. Setter kanskje tv'n på litt høyt innimellom, men naboene er ikke så tett på at de hører det. Har ikke særlig hage å vedlikeholde, så sjelden jeg må sette i gang noen motor der ute. Lurer egentlig fælt på hva andre klarer å være så bråkete med mellom 7 og 23? Er konstant høy musikk? Bråkete verktøy? Oppussing? Biler? Anonymkode: 393b7...15a Biler og traktor - og nei, han er ikke bonde. Anonymkode: 1d6f9...dcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå