AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Vi venter barn i desember og satt og snakket navn. Kom så på at barnets initialer ville blitt V.A.A.G Ikke det verste på jord, men burde man ta hensyn. Kjipt å feks ha K.U.K til initialer🙈 Anonymkode: 1c32f...a7f
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 Ja, det bør man ta hensyn til. Kjenner både en BH, en SS, en SUR og en SOS. Anonymkode: cad15...da6 7
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #3 Skrevet 4. september 2021 Kjenner både KUK og BÆSJ Anonymkode: e4bd2...4e7 6
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #4 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kjenner både KUK og BÆSJ Anonymkode: e4bd2...4e7 Hjelpes🙈 Anonymkode: 1c32f...a7f 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #5 Skrevet 4. september 2021 Ja, synes ikke VAAG er noe ille. Men KUK, TØS, SS og lignende bør man styre langt unna. Anonymkode: b7f3c...56e 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #6 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, synes ikke VAAG er noe ille. Men KUK, TØS, SS og lignende bør man styre langt unna. Anonymkode: b7f3c...56e SS er vel såpass vanlig at det hadde jeg ikke brydd meg om tbh. VAAG er vel heller ikke noe problem? Anonymkode: 3f453...1f9 9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #7 Skrevet 4. september 2021 Jeg kjente en BH og han syntes det var så grusomt at han valgte å bytte etternavn da han ble 18. jeg har selv ikke tenkt over dette da jeg valgt navn til mine barn, men da vi gikk over til nye mailadresser på min jobb (som er en tilfeldig kombinasjon av de to første bokstavene i fornavn og etternavn, kan f.eks re 1. bokstav i fornavn og de to første bokstavene i etternavn, pluss noen ganger mellomnavn) la jeg merke til flere svært uheldige kombinasjoner. Eks [email protected], [email protected], [email protected], [email protected] Anonymkode: 6950b...1bd 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #8 Skrevet 4. september 2021 Selvfølgelig. Ikke til det ekstreme, men man unngår KUK, KKK o.l. Anonymkode: 3607f...c44 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #9 Skrevet 4. september 2021 Jeg kjenner en som slapp unna WC i siste liten, da foreldrene kom på hva initialene ville bli. Anonymkode: 09f04...68e 9
Ullvott Skrevet 4. september 2021 #10 Skrevet 4. september 2021 (endret) Jeg ville ikke overtenkt det, for da kan det jo bli få navn å velge mellom, men jeg hadde nok unngått initialer av typen KUK og KUSE. Jeg kjenner en TOSK, og han er heller ikke overbegeistret for initialene sine. Dyr i skog og jungel har jeg også møtt en hel drøss av: ELG, REV og APE kjenner jeg, og de har ikke opplevd initialene som noen byrde. Endret 4. september 2021 av Ullvott 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #11 Skrevet 4. september 2021 Kjenner en BBC, men han er jo godt voksen... Anonymkode: 693d4...165 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #12 Skrevet 4. september 2021 9 minutter siden, Ullvott said: Jeg kjenner en TOSK, og han er heller ikke overbegeistret for initialene sine. Tosker kjenner jeg mange av, uavhengig av initialer. 😄 Anonymkode: cad15...da6 10
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #13 Skrevet 4. september 2021 Ja, i den grad at man unngår stygge ord. At initialene er et ord gjør ingenting. Anonymkode: 9115c...ad7 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #14 Skrevet 4. september 2021 Ja! Jeg het K. V. Alm som barn. Ikke greit. Byttet navn så snart jeg var myndig. Mine foreldre tok det ikke alvorlig da jeg sa jeg syntes det var plagsomt. Anonymkode: ce4e7...065 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #15 Skrevet 4. september 2021 Lettet over at dere ikke mener VAAG er så ille. Kanskje verre på engelsk enn på norsk ja😆 Anonymkode: 1c32f...a7f
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #16 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lettet over at dere ikke mener VAAG er så ille. Kanskje verre på engelsk enn på norsk ja😆 Anonymkode: 1c32f...a7f Det er vel navnet på parfymen til Vita og Wanda? Ville ikke tenkt på det som et problem, nei. Synes egentlig det er kult! Så lenge det ikke er helt krise som kuk, tøs osv tror jeg ikke det spiller så mye rolle😅 Kjenner en P.M.S😅 Anonymkode: 8f7fb...d92
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #17 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vel navnet på parfymen til Vita og Wanda? Ville ikke tenkt på det som et problem, nei. Synes egentlig det er kult! Så lenge det ikke er helt krise som kuk, tøs osv tror jeg ikke det spiller så mye rolle😅 Kjenner en P.M.S😅 Anonymkode: 8f7fb...d92 Ja, og jeg lo fælt da jeg så de hadde kalt parfymen sin noe som er forkortelse på Vagina på engelsk. Så treffer karma meg med initialene på vårt neste barn😂 litt sjølironi må en ha! Litt annerledes med et produkt man skal selge da kanskje. Haha pms ja😆 Anonymkode: 1c32f...a7f
Kniv & gaffel Skrevet 5. september 2021 #18 Skrevet 5. september 2021 Ullvott skrev (På 2021-9-4 den 18.29): Dyr i skog og jungel har jeg også møtt en hel drøss av: ELG, REV og APE kjenner jeg, og de har ikke opplevd initialene som noen byrde. Mor til en venninne av meg har initialene CAT.😻 Veninnen min, som i likhet med meg er glad i katter, er litt misunnelig på sin mor for det. 1
Lea Skrevet 6. september 2021 #19 Skrevet 6. september 2021 Ja. Jeg hadde tenkt på det. Men synes ikke VAAG er så ille initialer🙂
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #20 Skrevet 7. september 2021 Man bør ta hensyn til det dersom det blir veldig stygge eller pinlige ord, som KUK eller WC. VAAG synes jeg er helt greit - skjønner ikke hva som skulle vært så fælt med det? Dersom det bare blir "vanlige" ord/forkortelser synes jeg ikke det er noe problem. Selv heter jeg IS Synes ikke det er så fryktelig ille, da, det kan jo også bli is (som i frossent vann) også, det er jo ikke kun islamske stat som er den eneste assosiasjonen. Anonymkode: cc668...19a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå