AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Jeg har en tung periode i livet mitt nå, og sliter med matlyst, og det å orke/klare å fysisk å dra å handle inn mat og bruke altfor mye tid på å lage.. Selv om jeg egentlig normalt er veldig glad i å lage mat.. Jeg tenkte jeg skulle kanskje prøve sånne matkasser, med to-tre middager i uken. Ser at Adams og Godlevert har mye som ser ganske OK ut, men det er for mye mat. Og så synes jeg det er litt for dyrt. Noen som vet om det finnes matkasser for folk som bor alene? Og at man bare kan bestille 3 middager i uken? Har forsøkt å google, men jeg fant ikke noe.. Anonymkode: 35ded...717
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 Godtlevert er vel eneste som har singel-kasser og der kan du bestille tre middager. Anonymkode: e297d...350
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #3 Skrevet 4. september 2021 Takk for svar, da skal jeg se engang til å se om jeg finner det Anonymkode: 35ded...717
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #4 Skrevet 14. september 2021 Jeg tenkte å prøve HelloFresh snart. Tenkte å velge 3 middager for 2 personer. Så har jeg hver middag i 2 dager. Da slipper jeg å lage annenhver dag og har middag i 6 dager 😊 så de hadde tilbud nå. Tror det var 455 kr for det alternativet. Det blir selvfølgelig billigere pr porsjon om man velger mer men det er jo for mye for bare en person da. Anonymkode: 9f1dc...045
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå