Ottine Skrevet 25. september 2005 #1 Skrevet 25. september 2005 Noen av dere som har kjøpt det nye bladet Kamille? I så fall - synspunkter? Noe å brukepenga på?
Nella Skrevet 25. september 2005 #2 Skrevet 25. september 2005 Likte det ikke og kommer ikke til å kjøpe det igjen.
Gjest gjest1 Skrevet 25. september 2005 #3 Skrevet 25. september 2005 Hvilken aldersgruppe er det bladet retter seg mot? Har akkurat kjøpt abonnement på Woman
Gjest gjest1 Skrevet 25. september 2005 #4 Skrevet 25. september 2005 Spar pengene dine. Elendige repotasjer og dårlig layout. Kommer IKKE til å kjøpe dette bladet flere ganger, selv om jeg er i målgruppen deres.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2005 #5 Skrevet 25. september 2005 For meg virket det som om det ikke har funnet sin form ennå. Det minte litt om KK på enkelte ting, samtidig som det ble nesten litt fjortisaktig og teit på andre. Og så hadde de en side om kjæledyr som ble en underlig mix av Norsk Ukeblad og et barneblad... Jeg kjøper det ikke igjen med det første, men det kan være interessant å lese det igjen om en seks måneders tid for å se om det har funnet seg selv litt mer.
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2005 #6 Skrevet 25. september 2005 Jeg lurer på hva som er målgruppen? Layouten er skikkelig kjerring, men så påpekte at det sikkert var noe for meg "for det sier 44 par støvletter" på forsiden Tror det er mange nok halvdårlige blader som det er på markedet. Av de "nye" synes jeg faktisk Woman er det som er minst ille, det har i det minste humor.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2005 #7 Skrevet 25. september 2005 Jeg lurer på hva som er målgruppen? ← Fra Kamilles hjemmesider: "Kamilles målgruppe er unge kvinner som befinner seg i en periode i livet hvor hun har fokus på barn, familie og eget hjem. Kamille er et blad som kvinner kan slappe av med og som er enig i at deres prioriteringer er de riktige."
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2005 #8 Skrevet 25. september 2005 Fra Kamilles hjemmesider: "Kamilles målgruppe er unge kvinner som befinner seg i en periode i livet hvor hun har fokus på barn, familie og eget hjem. Kamille er et blad som kvinner kan slappe av med og som er enig i at deres prioriteringer er de riktige." ← Nå. Da skjønner jeg at jeg ikke helt fant bladet fengende.
Gjest gjest1 Skrevet 25. september 2005 #9 Skrevet 25. september 2005 Fra Kamilles hjemmesider: "Kamilles målgruppe er unge kvinner som befinner seg i en periode i livet hvor hun har fokus på barn, familie og eget hjem. Kamille er et blad som kvinner kan slappe av med og som er enig i at deres prioriteringer er de riktige." ← Har bare lest at de har kvinner mellom 30-45 som målgruppe, men etter dette skjønner jeg enda mer hvorfor ikke bladet fenget.
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2005 #10 Skrevet 25. september 2005 Jeg likte bladet jeg da - jeg ble positivt overrasket over det! Kommer til å kjøpe det igjen! K
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2005 #11 Skrevet 25. september 2005 Reklamen er litt morsom da. "Jeg får skikkelig angst jeg. Skikkelig serriøst altså."
inar Skrevet 25. september 2005 #12 Skrevet 25. september 2005 Jeg likte det bedre enn KK, og kommer til å kjøpe det igjen.
Wonderwoman Skrevet 25. september 2005 #13 Skrevet 25. september 2005 WOMAN er konge! Jeg har funnet mitt blad....
philippa starck Skrevet 25. september 2005 #14 Skrevet 25. september 2005 Jeg likte det ikke, synes det ble en litt spooky blanding av KK, Foreldre&Barn, Helsenytt og ...tja, jeg vet ikke. Layouten var litt sånn kjip 80-tall, ikke helt min greie. Liker Cosmo, jeg!
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2005 #15 Skrevet 25. september 2005 (endret) Så det var med andre ord et skikkelig seriøst dødskjipt blad? Endret 25. september 2005 av ~Alwa~
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2005 #16 Skrevet 25. september 2005 Har ikke lest bladet skikkelig, bladde bare fort gjennom og la det fra meg. Kommer ikke til å kjøpe dette bladet flere ganger.
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2005 #17 Skrevet 26. september 2005 Jeg kommer ikke til å kjøpe bladet igjen. Holder meg fortsatt til Det Nye
aline Skrevet 26. september 2005 #18 Skrevet 26. september 2005 for de i målgruppen kan det vel tenkes å være greit nok, men jeg syntes ikke det var ett blad som passet meg ihvertfall. men så har jeg fokus på andre ting en barn, familie og eget hjem også da. så jeg ER vel strengt tatt ikke i målgruppen. trodde det skulle være mer helseblad, og det var det i grunnen ikke. men, likte matsidene deres! både det at det følger med handleliste og også det at på de andre oppskriftene i bladet så var det anslått vanskelighetsgrad, pris på middagen og litt slikt. det hadde jeg sansen for, så om jeg skal kokkelere litt endag, så kan det hende jeg kjøper bladet for inspirasjon.
Impala Skrevet 26. september 2005 #19 Skrevet 26. september 2005 Jeg likte det heller ikke. Jeg leser KK og Henne til vanlig og syns Kamille ble en slags etterligning av ihvertfall KK. Det var litt utenfor min virkelighet ihvertfall.
Cinnamon Skrevet 26. september 2005 #20 Skrevet 26. september 2005 Jeg lånte bladet av en venninne, men ble ikke særlig imponert. Tror neppe jeg kommer til å kjøpe det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå