AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Har vært venn med en fyr i typ 10 år. Jeg fikk et godt øye til kompisen hans, og vi har møttes en gang alene og det endte med sex. Men etter at min kompis har fått vite dette, så har han innrømmet at han egentlig liker meg. Jeg gjorde det tydelig at det aldri kommer til å skje, men han maser på nå at om vi ikke bare kan prøve og se om det blir følelser med tiden. Jeg sier bestemt nei, men dette spørsmålet kommer opp igjen og igjen Da kan vell ikke jeg heller gjøre noe med kompisen hans, for å respektere hans følelser? Igjen så føles det også litt feil å ta avstand, da jeg føler min kompis nå kun ser på meg annerledes etter at han fikk vite at hans kompis hadde sjans… For et styr 😣 Vurderer droppe begge to Anonymkode: c69ef...5cc 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 Vil også påpeke at kompisen til kompisen min (han jeg hadde sex med) er totalt betatt av meg og blitt skikkelig forelska 🙈 Og jeg syntes han er ganske fin også! Men alt for tidlig å vite for meg om jeg ønsker noe der eller ei, etter kun 1 møte alene Anonymkode: c69ef...5cc 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #3 Skrevet 4. september 2021 Altså.. du hadde sex med vennen til en kamerat av deg og i etterkant kom det frem at vennen din egentlig var interessert i å være mer enn bare venner. Hvor enkelt vil det være å bare venner fremover? Og, når han kom med dette først etter at du hadde hatt sex med vennen hans hvorfor skal du ikke kunne forfølge det noe videre? Er redd dette vennskapet vanskelig lar seg bevare uansett når han ikke ser ut til å forstå tilbakemeldingen din. Anonymkode: 42e51...964 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #4 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Altså.. du hadde sex med vennen til en kamerat av deg og i etterkant kom det frem at vennen din egentlig var interessert i å være mer enn bare venner. Hvor enkelt vil det være å bare venner fremover? Og, når han kom med dette først etter at du hadde hatt sex med vennen hans hvorfor skal du ikke kunne forfølge det noe videre? Er redd dette vennskapet vanskelig lar seg bevare uansett når han ikke ser ut til å forstå tilbakemeldingen din. Anonymkode: 42e51...964 Ja er veldig usikker på om jeg kan ha et vennskap til kompisen min nå, siden han ikke klarer la det gå at jeg ikke er interessert i han. Men så ønsker jeg ikke heller å lage splittelse blant de to, da de er veldig gode kompiser. Men igjen så ønsker jeg også å finne ut om det er noe mer med han jeg har hatt sex med 🙈 ts Anonymkode: c69ef...5cc 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #5 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Har vært venn med en fyr i typ 10 år. Jeg fikk et godt øye til kompisen hans, og vi har møttes en gang alene og det endte med sex. Men etter at min kompis har fått vite dette, så har han innrømmet at han egentlig liker meg. Jeg gjorde det tydelig at det aldri kommer til å skje, men han maser på nå at om vi ikke bare kan prøve og se om det blir følelser med tiden. Jeg sier bestemt nei, men dette spørsmålet kommer opp igjen og igjen Da kan vell ikke jeg heller gjøre noe med kompisen hans, for å respektere hans følelser? Igjen så føles det også litt feil å ta avstand, da jeg føler min kompis nå kun ser på meg annerledes etter at han fikk vite at hans kompis hadde sjans… For et styr 😣 Vurderer droppe begge to Anonymkode: c69ef...5cc Huffda, stakkars deg. Anonymkode: 2d95d...cef 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #6 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja er veldig usikker på om jeg kan ha et vennskap til kompisen min nå, siden han ikke klarer la det gå at jeg ikke er interessert i han. Men så ønsker jeg ikke heller å lage splittelse blant de to, da de er veldig gode kompiser. Men igjen så ønsker jeg også å finne ut om det er noe mer med han jeg har hatt sex med 🙈 ts Anonymkode: c69ef...5cc Det er da ikke ditt ansvar om de to bryter sitt vennskap? Om noe så er det kanskje kompisen (han du hadde sex med) til vennen din som har gjort noe dumt i utgangspunktet - om han visste at vennen din egentlig var interessert. Men uansett, nå er gjort gjort. Hva med å finne ut av tingene med han du liker, uten å ha så mye kontakt med deres felles venn en stund? Høres uansett ut som at du og han trenger en pause i vennskapet til han skjønner han må slutte å mase om at dere skal forsøke å være noe annet enn venner.🤷♀️ Anonymkode: 42e51...964 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #7 Skrevet 4. september 2021 Denne "kompisen" din har selv skylda for at han har satt seg i vennefella. Bare fortell ham høyt og tydelig, at det er sånn det går med dem som ikke tør å ta initiativ. Anonymkode: fd951...d77 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #8 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det er da ikke ditt ansvar om de to bryter sitt vennskap? Om noe så er det kanskje kompisen (han du hadde sex med) til vennen din som har gjort noe dumt i utgangspunktet - om han visste at vennen din egentlig var interessert. Men uansett, nå er gjort gjort. Hva med å finne ut av tingene med han du liker, uten å ha så mye kontakt med deres felles venn en stund? Høres uansett ut som at du og han trenger en pause i vennskapet til han skjønner han må slutte å mase om at dere skal forsøke å være noe annet enn venner.🤷♀️ Anonymkode: 42e51...964 Men han var ikke interessert i meg før jeg hadde sex med kompisen hans. Han har ikke sett på meg på en seksuell måte før han fikk vite at jeg hadde sex med kompisen hans. Etter den hendelsen, så merket jeg en stor atferdsendring, alt fra hvordan han så på meg til hvordan han snakket med meg. Han har ikke i hemmelighet likt meg før, da jeg har kun vært en venninne, og jeg har snakket mye med han om andre damer han likte ect. Ordentlig venne-venne forhold men ja, jeg vurderer ta litt avstand, om han ikke klarer se på meg som kun en venn ts Anonymkode: c69ef...5cc 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #9 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Huffda, stakkars deg. Anonymkode: 2d95d...cef Jeg skryter ikke… ts Anonymkode: c69ef...5cc 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #10 Skrevet 4. september 2021 DETTE BLIR GØY! Henter popcornet. Underholdning en lørdag å Anonymkode: eb0b9...ad4 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #11 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Denne "kompisen" din har selv skylda for at han har satt seg i vennefella. Bare fortell ham høyt og tydelig, at det er sånn det går med dem som ikke tør å ta initiativ. Anonymkode: fd951...d77 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men han var ikke interessert i meg før jeg hadde sex med kompisen hans. Han har ikke sett på meg på en seksuell måte før han fikk vite at jeg hadde sex med kompisen hans. Etter den hendelsen, så merket jeg en stor atferdsendring, alt fra hvordan han så på meg til hvordan han snakket med meg. Han har ikke i hemmelighet likt meg før, da jeg har kun vært en venninne, og jeg har snakket mye med han om andre damer han likte ect. Ordentlig venne-venne forhold men ja, jeg vurderer ta litt avstand, om han ikke klarer se på meg som kun en venn ts Anonymkode: c69ef...5cc Skrev vell svarer i innlegget jeg skrev over 😅 er vell ikke heller at han har satt seg i friendzone mens han har ønsket noe mer, vi har bare vært venner 😣 ts Anonymkode: c69ef...5cc 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #12 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): DETTE BLIR GØY! Henter popcornet. Underholdning en lørdag å Anonymkode: eb0b9...ad4 🤣❤️ ja er litt av et drama kaos ts Anonymkode: c69ef...5cc 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #13 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 🤣❤️ ja er litt av et drama kaos ts Anonymkode: c69ef...5cc dere har vært venner i 10 år men ikke merket at han er keen før nå. Før kompisens hans er det? Tok det 10 år å møte denne kompisen da, eller? Lykke til neste gang, men gleder meg til alle som biter på 😂 Ekstra salt på popcornet kanksje? 🥰 Anonymkode: eb0b9...ad4 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #14 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): dere har vært venner i 10 år men ikke merket at han er keen før nå. Før kompisens hans er det? Tok det 10 år å møte denne kompisen da, eller? Lykke til neste gang, men gleder meg til alle som biter på 😂 Ekstra salt på popcornet kanksje? 🥰 Anonymkode: eb0b9...ad4 Han har ikke vært keen før nå. Han ser på meg annerledes, etter at jeg hadde sex med kompisen hans… kanskje respekten hans falt for meg? Eller at han ser at andre liker meg, og da ble interessert? Gudene vet 🙄 Har møtt denne kompisen tidligere også, er vell 5 år siden vi møttes første gang, men han bor i en annen by, så det er svært sjelden jeg møter han. Har vell møtt han 3 ganger tidligere på fest, og vi har alltid endt med å sitte å prate sammen lenge. Har vell alltid vært noe der, men vi har ikke gått videre med det før nå nylig. Jeg har også tidligere vært i forhold også, så det var jo uaktuelt da. Og han har blitt litt kjekkere med årene 🙈 ts Anonymkode: c69ef...5cc 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #15 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Skrev vell svarer i innlegget jeg skrev over 😅 er vell ikke heller at han har satt seg i friendzone mens han har ønsket noe mer, vi har bare vært venner 😣 ts Anonymkode: c69ef...5cc Det er jo det alle damer tror. Mannlige "venner" som ikke ønsker mer, er som enhjørninger. Anonymkode: fd951...d77 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #16 Skrevet 4. september 2021 Hva med å ta faren til en av kompisene? Jo flere relasjoner involvert, jo bedre! Anonymkode: 1204e...6d5 2
AnonymBruker 42 Skrevet 4. september 2021 #17 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er jo det alle damer tror. Mannlige "venner" som ikke ønsker mer, er som enhjørninger. Anonymkode: fd951...d77 Så omtrent like vanlig som "søndags-taco" da... 🌮🦄 Er det virkelig så utrolig vanskelig å ikke pule på venners venner???🤪 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #18 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er jo det alle damer tror. Mannlige "venner" som ikke ønsker mer, er som enhjørninger. Anonymkode: fd951...d77 Er usaklig hva du mener, ønsker heller kommentarer på selve problemstillingen Synd for deg om du mener folk av forskjellig kjønn ikke kan ha et vennskap uten baktanker ts Anonymkode: c69ef...5cc 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #19 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva med å ta faren til en av kompisene? Jo flere relasjoner involvert, jo bedre! Anonymkode: 1204e...6d5 60 år gammel mann? 🙈 jeg er 30, så nei ellers takk ts Anonymkode: c69ef...5cc 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #20 Skrevet 4. september 2021 Beeblebrox skrev (7 minutter siden): Så omtrent like vanlig som "søndags-taco" da... 🌮🦄 Er det virkelig så utrolig vanskelig å ikke pule på venners venner???🤪 Vanskelig? tror du jeg klør sånn i fitta at jeg må erobre alle mine venners venner, fordi jeg har fått kjemi med noen gjennom mine relasjoner? 😂 Er ikke så uvanlig å møte noen gjennom venner altså ts Anonymkode: c69ef...5cc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå