Gå til innhold

Hva er greia med at noen må ta på/stryke på kroppen til andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor må noen ta på eller stryke på kroppen til folk de aldri har møtt før uten å spør om det er greit? Da mener jeg seksuelt. Ikke bare sånn stryke på skulderen for å trøste noen. Snakker ikke om de man møter for sex men noen tilfeldig man ser/møter på fest eller utested. Plutselig kommer personen bort og begynner og tar på deg og stryker på deg. Jeg skjønner det bare ikke. Det er ikke greit. Uansett om man kan bli litt ufrivillig kåt av det så er det ikke greit eller en velkomst til å gjøre noe sånt. At man er full er ingen unnskyldning. Hjelper jo ikke å bli sint en gang, da bare ler de?

Hvorfor kan ikke alle bare respektere andres kropp uansett kjønn? Det er nok ikke så mange som liker at hvem som helst plutselig begynner å tar på deg. 

Har du opplevd at noen plutselig tar på deg? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som kvinne må jeg si at ja, det har jeg opplevd mang en gang i løpet av livet. Men det skjedde nok hyppigst i yngre dager. Da var det omtrent ikke mulig å få gå i fred en lørdagskveld på byen noe sted.

Kvinner må tidlig lære seg å avvise folk, rett og slett.

Anonymkode: 5f4af...e0c

• Liker 2
Skrevet

Det er bare bestemødre som har rett til å gjøre dette, andre bruker det som en hersketeknikk.

Anonymkode: 9ac62...294

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er bare bestemødre som har rett til å gjøre dette, andre bruker det som en hersketeknikk.

Anonymkode: 9ac62...294

Ingen har rett til å gjøre det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...