Gå til innhold

Noen som har vært utsatt for lignende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er kommet i en vond og krevende situasjon som jeg ikke vet hvordan jeg skal håndtere. 

En tidligere bekjent har sendt brev til meg gjennom en advokat etter en uoverstemmelse som endte med at jeg tilslutt kuttet all kontakt med denne personen. Det har vært krevende i perioder over tid. Jeg følte tilslutt personen var mer jobb enn glede. 

Nå er situasjonen den at jeg har fått advokat brev som i verstefall kan ødelegge hele min karriere i verstefall om det ender med sak. 

Hva kan jeg gjøre nå? Skal jeg ta kontakt med personen direkte? Skaffe meg advokat? 

Anonymkode: 0ee11...735

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde snakket med en advokat og fått den avdokaten til å skrive et brev til advokaten til den personen.

Anonymkode: 79d13...42c

• Liker 2
Skrevet

Vanskelig å svare på dette når du ikke egentlig skriver hva dette handler om. 

Anonymkode: 69e1d...551

• Liker 4
Skrevet

Dette ble for generelt til at det er mulig å svare på. Om du står i fare for å miste jobben, eller risikerer å bli straffet for noe, bør du kontakte en advokat.

Anonymkode: a770e...0da

• Liker 3
Skrevet

Hvis du mener du kan miste jobben din pga dette må jo dette handle om mer enn at du kuttet henne ut som venninne.

Her må du innrømme hva som er de faktiske forholdene hvis du vil at vi skal synse noe om situasjonen.

Tviler på at en seriøs advokat tar på seg å sende ut brev fordi noen er sur siden venninna dems ikke vil snakke med dem mer.

Anonymkode: 6fe18...d11

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.9.2021 den 15.07):

Hei

Jeg er kommet i en vond og krevende situasjon som jeg ikke vet hvordan jeg skal håndtere. 

En tidligere bekjent har sendt brev til meg gjennom en advokat etter en uoverstemmelse som endte med at jeg tilslutt kuttet all kontakt med denne personen. Det har vært krevende i perioder over tid. Jeg følte tilslutt personen var mer jobb enn glede. 

Nå er situasjonen den at jeg har fått advokat brev som i verstefall kan ødelegge hele min karriere i verstefall om det ender med sak. 

Hva kan jeg gjøre nå? Skal jeg ta kontakt med personen direkte? Skaffe meg advokat? 

Anonymkode: 0ee11...735

Har du gjort noe som kan være straffbart ? 

• Liker 1
Skrevet

Ikke ta kontakt med vedkommende direkte. Bruk advokat. 
Snakk evt. med sjefen din dersom konsekvensene av denne saken antagelig påvirker ditt arbeidsforhold. 

Anonymkode: d0a34...a6a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...