AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Svigers har invitert barnebarn og hans venner på kaffe og leker hjemme hos de i dag. barnet kom hjem fra skolen i går og var snørrete og begynte å holdte over natten. han var borte fra skolen onsdag og torsdag pga feber, men var neg corona test. var jo på skolen i går, men som sagt blitt lott dårligere over natten og ikke helt i slaget. jeg mener de må holde seg hjemme. kjæresten tar med barnet dit, og sier han skal passe på avstand. svigers ville ikke avlyse, noe som også hadde vært ett bra alternativ. jeg tenker dette er helt teit, og det at barnet har gleder seg spiller ingen rolle hvis man er syk. Selvom det ikke er corona vil ingen ha ett barn som hoster i disse dager. Sender så feil signaler. hva ville dere gjort? Anonymkode: b2f52...97c
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Svigers har invitert barnebarn og hans venner på kaffe og leker hjemme hos de i dag. barnet kom hjem fra skolen i går og var snørrete og begynte å holdte over natten. han var borte fra skolen onsdag og torsdag pga feber, men var neg corona test. var jo på skolen i går, men som sagt blitt lott dårligere over natten og ikke helt i slaget. jeg mener de må holde seg hjemme. kjæresten tar med barnet dit, og sier han skal passe på avstand. svigers ville ikke avlyse, noe som også hadde vært ett bra alternativ. jeg tenker dette er helt teit, og det at barnet har gleder seg spiller ingen rolle hvis man er syk. Selvom det ikke er corona vil ingen ha ett barn som hoster i disse dager. Sender så feil signaler. hva ville dere gjort? Anonymkode: b2f52...97c Blitt hjemme Anonymkode: 84be8...5d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå