Gå til innhold

Uke 30 - Får en slags sviende følelse av nedpress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen ligger i følge ultralyd med hodet ned. Jeg er tidligere konisert og litt bekymret for at livmorhalsen kanskje er begynt å åpne seg siden jeg får en slags «sviende» følelse av nedpress innenfra. Det kommer som regel litt utpå dagen og er ganske ubehagelig. Føles som om noe av babyen er på vei ut, om jeg kan si det sånn. Er dette normalt?

Må dessuten tisse veldig ofte. Som regel bare litt og litt. Kanskje dumt spørsmål men: Hvordan merker man om det er tiss eller om man lekker fostervann? 

Anonymkode: e6bfd...386

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Babyen ligger i følge ultralyd med hodet ned. Jeg er tidligere konisert og litt bekymret for at livmorhalsen kanskje er begynt å åpne seg siden jeg får en slags «sviende» følelse av nedpress innenfra. Det kommer som regel litt utpå dagen og er ganske ubehagelig. Føles som om noe av babyen er på vei ut, om jeg kan si det sånn. Er dette normalt?

Må dessuten tisse veldig ofte. Som regel bare litt og litt. Kanskje dumt spørsmål men: Hvordan merker man om det er tiss eller om man lekker fostervann? 

Anonymkode: e6bfd...386

Om ungen ligger med hodet ned så presser det mer på blæra og man går oftere på do.

Sviende nedpress har jeg og, men ikke følelse av at babyen er på vei ut. Bortsett fra når det sparkes nedover så jeg kjenner det i skjeden.

Hør med jordmor om du er bekymret

Anonymkode: c24cf...a9a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...