Gå til innhold

jeg blir FOR våt

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg leste denne tråden ang spytt på fingrene ,og hadde jeg hatt det "problemet" at typen min mååte slikket seg litt på fingrene før han fingret hadde det vært supert syns jeg!

Jeg blir nemlig for våt... Og det er ikke bra pga det er vått på lakenet etter oss og jeg føler at det blir lite friksjon.Altså jeg blir så glatt at jeg ikke kjenner det så godt.Har hørt at jeg er "stram" der nede så jeg tror ikke det har noe med elasitet å gjøre.

Hr noen tips annet enn å tørke med håndkle som jeg syns er turn off? det renner av meg altså... og jeg merker at guttene merker det... :(

Beklager hvis dette ble litt ekkelt for noen,men det er jo ett seksual forum..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Styggere kjærester?

Nei beklager, jeg kan ikke hjelpe deg, men har støtt borti jenter med dette "problemet". Det er en smule plagsomt, men det finnes verre skjebner.

Skrevet

Personlig synes jeg at det er skikkelig turn on at jenta blir "plaskvåt", men klart at hvis du ikke får den friksjonen du trenger så er jo det dumt. Nå er det jo mange jenter som det varierer med mengden av safter med under samleiet, vet ikke hvordan det er med deg, men er du like våt hele tiden?

:sjarmor:

Skrevet

nei, mot slutten av samleiet så er jeg vell ikke så våt når jeg tenker meg om..men jeg blir det igjen år han tar den.hvis han f.e.k vil fingre meg litt da så er det flaut!!

men på apoteket r det vell noe piller eller noe en kan ta hvis en er for tørr,er det ikke noe sånt mot å bli for våt?

Skrevet

Huff da.. Du får vel prøve deg frem og se om det er noen ting(stillinger osv) som gjør at du kjenner mer.. Vet ikke om det er noe man kan ta for å regulere dette, jeg.. Kanskje en samtale med gynekologen din kan hjelpe?

Skrevet

Personlig, syns jeg det er helt fint at dama blir skikkelig våt.

Og at det kjennes mindre fordi det blir veldig vått, er jeg ikke enig i.

Det kjennes litt på en annen måte kanskje, men ikke mindre.

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Personlig, syns jeg det er helt fint at dama blir skikkelig våt.

Og at det kjennes mindre fordi det blir veldig vått, er jeg ikke enig i.

Det kjennes litt på en annen måte kanskje, men ikke mindre.

100% enig! :)

Digger at min kjære blir plaskvåt, tar det som et kjempekompliment!

Akkurat som hun digger at jeg mister kontrollen grunnet voldsom kåthet :ler:

Gjest Gjest_Eline_*
Skrevet

Bruker du spiral? Fikk opplyst av legen min at det kan komme mer utflod med hormonspiral, og enda mer med vanlig spiral!

Gjest Fingern
Skrevet

Skulle ønske min kone var sånn!! Jeg elsker at kvinnen blir skikkelig våt, og det skjer ikke alltid hos oss, desverre...

Skrevet

Jeg har samme problem. Det er så tragisk at av og til så gidder jeg nesten ikke ha sex. Kjæresten min digger det, men jeg synes ikke at det er så kjekt. Men som han sier, bedre å være våt enn tørr! :ler:

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

ja jeg syns nå det er skikkelig flaut jeg da... Men jeg hadde sex med en i helgen og han gidde da utrykk for at han syns det var okey han da :)

Men det er jo sånn at hele trusen blir våt...

huff.....

Gjest Sjelden gjest
Skrevet
nei, mot slutten av samleiet så er jeg vell ikke så våt når jeg tenker meg om..men jeg blir det igjen år han tar den.hvis han f.e.k vil fingre meg litt da så er det flaut!!

men på apoteket r det vell noe piller eller noe en kan ta hvis en er for tørr,er det ikke noe sånt mot å bli for våt?

Hei....ei våt jente, signaliserer at jeg er kåt og en bedre invitasjon for en mann finns ikke...så til dere som blir våt....dere skal være veldig stolt...VELDIIIIG !

Skrevet

Forstår hva du mener jenta jeg var sammen med ble og så våt hun fløt over, det var gøy og opphisende en stund, men i lengden, litt for mye av det gode..

Gjest ¤Escada¤
Skrevet (endret)

Bruk musklane (OBS! kan innøvast! :sjarmor: ) der nede jento! Då får du mer friksjon;) (endå kor våt du er)

Endret av ¤Escada¤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...