AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Tissa på en ketostix igår og den var da rosa. Testa imorges FØR mat, og den var beige igjen...😒 Har talt kalorier i tillegg så er ikke bekymret sånn sett, men MEGET frustrerende. Spiste litt tacokjøttdeig med vanlig tacokrydder. Kun tacosalat, vel og merke. Har også spist litt tyggegummi fra menthos (rosa, sukkerfri) det er vel da nok til å ramle utav ketosen tydeligvis? Det med kjøttdeigen var jeg litt forbredt på kunne slå ut feil, det med tyggegummi tenkte jeg ikke over, når det sto den var sukkerfri. Prøver holde meg under 20 i døgnet vanligvis. Når stix viser beige, da er man helt ut av ketosen da? Anonymkode: 4fbcc...cf8
Jessic_a Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 Ja, det er min erfaring. Men tacokrydder er det sukker i. Husk det. Jeg er i ketose nå og sjekker kun på kvelden 2 timer etter siste måltid. Alle kan ha tegn på ketose på morgen da vi ikke har spist på mange timer.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #3 Skrevet 4. september 2021 Jessic_a skrev (1 time siden): Ja, det er min erfaring. Men tacokrydder er det sukker i. Husk det. Jeg er i ketose nå og sjekker kun på kvelden 2 timer etter siste måltid. Alle kan ha tegn på ketose på morgen da vi ikke har spist på mange timer. Sjekket igår kveld, har også lest en skal sjekke 2 timer etter mat på kveld. Prøvde på morgenen idag og da var den negativ.. Får se det an imorgen da Blir ikke mer Taco nei.. Anonymkode: 4fbcc...cf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå