AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Det hele startet med at jeg møtte en på Tinder som jeg hadde det hyggelig med noen ganger i blant. Etterhvert kom det jo frem at han var gift og hadde barn. Ikke bare det, men kona hans var faktisk gravid. Han selv sa at han ville forlate henne, og at det var en prosess alt i gang. Kort tid etter barnet kom til verden ble det et brudd mellom dem, og de flyttet fra hverandre. Jeg og han fikk mer tid sammen og ble etterhvert kjærester. Så kommer det som jeg opplever som rart. Forholdet til resten av familien. Nå har det gått 3 år og jeg har enda ikke møtt barna hans. Han har dem noen helger hver måned, og da er han hjemme. Vanligvis vil han komme på besøk til meg og helst ikke ha meg på besøk hjemme hos han. Han eier et hus og er nabo med sine foreldre, og disse har jeg også knapt møtt. Broren hans bor i samme nabolag med sin familie og de har jeg bare sett gjennom hekken egentlig. Aldri vekslet et ord med dem. Eks-kona har alt blitt samboer med en ny mann, så det virker som om det er han som har bestemt seg for at enten har han kun kontakt med familien når han har barna eller at jeg ikke skal dras inn i familien. Han er veldig opptatt av å være med foreldrene når han har barna, og jeg vet at han synes broren har behandlet han veldig dårlig gjennom årene og ikke stilt opp for han og barna hans. Nå har det gått så lang tid at jeg lurer egentlig på hva veien videre blir? Jeg føler det blir jo nesten rart å bli en del av familien hans nå. Barna jeg bare har hørt litt om, foreldrene jeg har vekslet noen få ord med og søsken jeg bare har sett på avstand. Samtidig virker han som om han leve to liv. Ett med meg og et som «Helge-pappa». Mellom dem virker det å være vanntette skiller og jeg vet egentlig ikke hvor komfortabel jeg er med det. Jeg ser jo for meg at jeg skal ha en kjæreste som skal bo sammen med, få familie sammen og gifte meg med. Men slik det er nå virker det ikke særlig sannsynlig. Bør jeg gi han opp og kanskje satse på noe annet eller bør jeg be om å få bli en del av den andre delen av livet hans? Er det noen som har lignende erfaringer og dele? Jeg vet ikke helt hva jeg vil og følelsene er jo tilstede for han… Anonymkode: 295a9...855
Maggi2 Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 Hvis du vil ha familie så må du nok finne noen andre. Han har to barn som han ikke gidder å involvere deg i, tviler på at han da har store planer om å få barn med deg.. Men har du noengang spurt ham om disse tingene? Hva svarer han? 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #3 Skrevet 4. september 2021 Maggi2 skrev (11 minutter siden): Hvis du vil ha familie så må du nok finne noen andre. Han har to barn som han ikke gidder å involvere deg i, tviler på at han da har store planer om å få barn med deg.. Men har du noengang spurt ham om disse tingene? Hva svarer han? Jeg frykter det jeg også. Når det gjelder barna er han veldig unnvikende og mener de er for unge og ikke klar. Han synes moren har gått for fort frem og han vil ikke bidra til enda mer uro i livene deres. Jeg tror han har litt dårlig samvittighet på en måte. At han føler på at det var han som har skylden. Moren til barna driver også med en del samværsabotasje, og han frykter at å introdusere meg for dem vil få hun til å tenne på alle plugger. Når jeg har mast om ikke vi kan dra og være i hagen hjemme hos han så skjer det innimellom. Men jeg merker at han vil helst vi skal holde oss inne når vi er der. Han mener foreldrene og broren er «så rare» og at han bare har noe å gjøre med dem pga barna og vil på en måte selv slippe dem, og la meg slippe dem. Så det er jo på en måte av omsorg ifølge han selv, men samtidig er det en del som bare blir litt feil og rart. Anonymkode: 295a9...855
got2go Skrevet 4. september 2021 #4 Skrevet 4. september 2021 Har du snakket med han om dette? Hva sier han?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #5 Skrevet 4. september 2021 Du lurer på hvorfor denne mannen ikke er mere inkluderende ovenfor deg ? Det er veldig klart for meg iallefall … Han forlot sin gravide kone for å ha sex med deg . Han stakk etter å ha blitt far igjen.. Han er ikke noe å samle på siden han er ute etter den enkleste vei .. hele tiden. Exkona er sikkert sjeleglad for å ha bli kvitt fyren Anonymkode: 0cf1d...fd4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå