smil Skrevet 25. september 2005 #1 Skrevet 25. september 2005 Jeg er kanskje litt kjedelig på strømpebuksefronten Bruker bare sorte litt tykke strømpebukser nå på høsten/vinteren (til hverdags altså). Hvor kjøper dere strømpebukser, og hvilke farger?
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2005 #2 Skrevet 25. september 2005 Jeg går ikke så mye i skjørt, men jeg har stort sett tre alternativer: (1) Tynne, hudfargede strømper (ikke for mørke, og ikke så glansfulle) (2) Tykke, svarte strømpebukser (3) Tykke, mørkebrune strømpebukser Kjøper det meste på Lindex.
Gjest tights Skrevet 30. september 2005 #3 Skrevet 30. september 2005 Hei alle dere, vet det er kanske litt sært at jeg svarer her i det helle tatt, men det med strømpebukser affekterer meg noe veldig. jeg er en mann på slutten av de tredve, jeg har hatt et forhold til strømpebukser hele mitt liv, jeg har vært sammen med flere, og i alle tillfeller har det gått bra, husk det er bare ett klesplagg, det forteller ikke hvem du er. denne epilogen kunne jeg skrevet sånn att ingen turte og svare, men jeg venter på svar. kom igjen,
ashera Skrevet 30. september 2005 #4 Skrevet 30. september 2005 Hei alle dere, vet det er kanske litt sært at jeg svarer her i det helle tatt, men det med strømpebukser affekterer meg noe veldig. jeg er en mann på slutten av de tredve, jeg har hatt et forhold til strømpebukser hele mitt liv, jeg har vært sammen med flere, og i alle tillfeller har det gått bra, husk det er bare ett klesplagg, det forteller ikke hvem du er. denne epilogen kunne jeg skrevet sånn att ingen turte og svare, men jeg venter på svar. kom igjen, ← Registrer deg. Dette ligner på noe vi har hørt før.
ashera Skrevet 30. september 2005 #5 Skrevet 30. september 2005 (endret) Og så til hovedinnlegger: Nå om høsten bruker jeg svarete og mokkafargede strømpebukser av mikrofiber, 60 den og mer. Ifjor hadde enkelte KIWI-butikker noen LaMote-strømper som het Warm&Cool, og som var av kjempebra kvalitet. Har ikke sett disse i år - noen som har? Ellers kjøper jeg Sisi-strømper på Esthetique. Har også lyst til å ta en tur på strømpeavdelingen på GlasMagasinet på Stortorvet snart, der har de mye sprekt. Ønsker meg noe i striper. Når det blir litt kaldere, går jeg for ull. Har kjøpt endel på Hennes, men syns de er litt for lite tette, og dessuten blir de så fort utplukket på farger og størrelser der. Har hatt noen fra Wolford som er ok, men ikke sååå bra til å være så mye dyrere enn Hennes-strømpene. Jeg skal følge med på denne tråden videre for å se om noen har et bedre ullstrømpetips! Anyone? Endret 30. september 2005 av hera
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2005 #6 Skrevet 30. september 2005 Jeg bruker sorte og brune i mikrofiber. Til fest tynne, hudfargede. Kjøper de fleste strømpene på Lindex. Har også en rød og en plommefarget jeg bruker av og til Ser at H&M har fått inn noen med mønster som jeg tenker å kjøpe. Men i likhet med Hera er jeg også på jakt etter ullstrømpebukser. De jeg har blir posete og slappe ved bruk.
blå Skrevet 30. september 2005 #7 Skrevet 30. september 2005 Har hittill gått med tynne hudfargede fra Lindex (sånn til hverdags går jeg i sånne 3 pak strømper, de går jo så fort i stykker) Men jeg må få meg noen tykke, vet ikke helt hva. Kan tenke meg svarte i ull. Vil gjerne fortsette å bruke skjørtene mine utover vintere.
Gjest 1111 Skrevet 1. oktober 2005 #8 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg bruker bare sorte, uansett om de er tjukke eller tynne. Men jeg bruker mest tjukke strømpebukser fordi jeg går mye med skjørt på høsten, vinteren og våren. Kjøper mine på H&M.
Lythande Skrevet 1. oktober 2005 #9 Skrevet 1. oktober 2005 Ifjor kjøpte jeg noen ullmicrofiber strømpebukser på Cubus - har planer om å dra innom der nå når det har blitt kaldere for å se om de har i år også. Disse var fine og holdt fasongen godt, vask etter vask. Ellers har jeg i år investert i en noen burgunderrøde og mosegrønne mellomtykke strømpebukser. Hovedsaklig går det i sorte.
Søtpotita Skrevet 1. oktober 2005 #10 Skrevet 1. oktober 2005 Eg er ein fargeperson, og brukar ofte farga strømpebukse på fest og diverse. Men ellers går det mest i svart på denne årstida og hudfarga når det er varmare
ashera Skrevet 1. oktober 2005 #11 Skrevet 1. oktober 2005 Ifjor kjøpte jeg noen ullmicrofiber strømpebukser på Cubus - har planer om å dra innom der nå når det har blitt kaldere for å se om de har i år også. Disse var fine og holdt fasongen godt, vask etter vask. ← Hmm... dette var et godt tips. Kombinasjonen ull/microfiber høres bra ut. Trolig mer dekkende enn vanlige ull/nylonblandinger. Skal prøve disse!
Gjest Sarah Jessica Skrevet 2. oktober 2005 #12 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg kjøper faktisk nesten alle mine strømpebukser i dagligvarebutikken! Har prøvd flere dyrere varianter fra strømpesolonger og andre butikker men erfarer at tynne strømpebukser rakner etter en eller et par gangers bruk uanset... Vel - jeg kjøper altså de fleste i butikken, La Mote sine tynne varianter syns jeg er fine - og bruker solbrun eller sort for det meste. Om høsten bruker jeg f.eks La Motes Soft Thigts i 50 den - som de nå bl.a har i motefargen lilla (og jeg har i tillegg brun og sort). Ellers har de også noen gode ullvarianter til når det blir veldig kaldt. Skal jeg ha mønstrete strømpebukser så har jeg kjøpt flere "blondemønster"-strømpebukser på H&M eller Accessorize, og spreke mønstrete strømpebukser hos Lindex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå