AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Hvordan er det å være det? Hvordan ser du ut? Hvordan håndterer du det? Ditt kjønn er liksom det som bestemmer hvem som skal ha sex men så hadde du Max uflaks at du likevel ikke kunne bestemme at du skulle ha det. Anonymkode: 5face...bd1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 Akkurat det jeg tenke meg. Det finnes ikke. Fysøren så lett dere kvinner har det. Dere kan ha sex når dere vil. Anonymkode: 5face...bd1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #3 Skrevet 4. september 2021 De finnes. Er selv 20 år og såkalt «jomfru». Har også venner som fortsatt er det. Det er ikke så lett som du fremstiller det som. Anonymkode: b17fd...8af 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #4 Skrevet 4. september 2021 Vet ikke om det regnes som frivillig eller ufrivillig, men grunnen til at jeg ikke har sex er at jeg ikke vil det om det ikke er en jeg virkelig stoler på og kan se for meg/er i et forhold med. Jeg kunne hatt sex om jeg ikke brydde meg om blant annet dette, men det gjør jeg jo. Det handler også litt om at på visse områder er man usikker på kroppen sin. Jeg vil at han skal like meg for meg, og akseptere min kropp slik den er. Noe som ikke skjer av seg selv, med en gang, gjennom for eksempel et one night stand. I tillegg vil jeg ikke bli objektivisert. Det fins menn der ute som vil bruke deg og etterpå snakke objektiviserende om deg til kompiser. For å vite at han ikke gjør det, må jeg kjenne ham ganske godt. Anonymkode: 85c3b...869 1
Gjest På druen Skrevet 4. september 2021 #5 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Akkurat det jeg tenke meg. Det finnes ikke. Fysøren så lett dere kvinner har det. Dere kan ha sex når dere vil. Anonymkode: 5face...bd1 Jeg visste at et sånt svar ville komme så fort jeg så denne overskriften. Det du påstår kan du faktisk ikke vite noe om.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #6 Skrevet 4. september 2021 Jeg har forsåvidt valgt og ikke ha sex med de som har prøvd seg. Men det betyr ikke at det kommer hundre tilbud hver dag. Man må gjøre noe selv for det også. Vi har vært i en pandemi og det har vært mye vanskeligere og møte noen i tillegg. Anonymkode: b17fd...8af
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #7 Skrevet 4. september 2021 Kjenner at det begynner å bli nok med denne brukeren som forpester forumet Både i utallige egne tråder og kupper alle andre tråder med dette fastlåste bitre synet sitt. Umulig å få til seriøse diskusjoner og råd eller annet her inne nå. Anonymkode: e15f0...66e 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #8 Skrevet 4. september 2021 Burugler og kattekvinner får nok også tilbud, men ikke flust. Anonymkode: 752d2...416
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #9 Skrevet 5. september 2021 Jeg har en vennine som er 30 år og jomfru, skal ikke utlevere henne og hennes historie her, men det er mange sammensatte grunner til at det har blitt sånn. I løpet av det siste året, med nye venniner har hun blomstret og er i gang med dating. Så voksne kvinner som er ufrivillig jomfruer finnes. Anonymkode: 68c39...291 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #10 Skrevet 5. september 2021 Sannheten er at det er dem selv som stopper det, ikke mangelen på menn å ha sex med. Man kan ha en stor redsel for å bli penetrert f.eks. Kan hendte at de ønsker sex selv om det er psykiske vanskelig for dem å faktisk gjennomføre det. Anonymkode: f40b9...0ec
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #11 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har en vennine som er 30 år og jomfru, skal ikke utlevere henne og hennes historie her, men det er mange sammensatte grunner til at det har blitt sånn. I løpet av det siste året, med nye venniner har hun blomstret og er i gang med dating. Så voksne kvinner som er ufrivillig jomfruer finnes. Anonymkode: 68c39...291 Jeg er en sånn selv. Er midt i 30 årene. Eller er strengt tatt ikke jomfru da jeg hadde En slags dårlig sex et par ganger på fylla for lenge siden. Men utover det nada erfaring. Og det er mange grunner til det. Anonymkode: e15f0...66e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #12 Skrevet 5. september 2021 er jo damer som rett og slett ikke kan ha sex fordi de har ufrivillige sammentrekninger i musa eller hva det heter vaginsime heter det tror jeg så de har problemer med musa og kan ikke ha sex dessverre men heldigvis finnes det en munn man kan ha sex med Anonymkode: 76170...4fc
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #13 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): er jo damer som rett og slett ikke kan ha sex fordi de har ufrivillige sammentrekninger i musa eller hva det heter vaginsime heter det tror jeg så de har problemer med musa og kan ikke ha sex dessverre men heldigvis finnes det en munn man kan ha sex med Anonymkode: 76170...4fc Ja, heldigvis kan menn fortsatt slikke klitten. Anonymkode: 3dc4a...c87 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #14 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sannheten er at det er dem selv som stopper det, ikke mangelen på menn å ha sex med. Man kan ha en stor redsel for å bli penetrert f.eks. Kan hendte at de ønsker sex selv om det er psykiske vanskelig for dem å faktisk gjennomføre det. Anonymkode: f40b9...0ec Så alle kvinner kan ha sex når de vil? Det er jo sinnsykt. Anonymkode: 5face...bd1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #15 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): De finnes. Er selv 20 år og såkalt «jomfru». Har også venner som fortsatt er det. Det er ikke så lett som du fremstiller det som. Anonymkode: b17fd...8af Unicorn! Jeg trodde ikke dere fantes. Men såkalt "jomfru" i anførselstegn, hva legger du i det? 🤔 Anonymkode: a074b...f0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå