Gå til innhold

Bryr politikerne bare om de rike?

Anbefalte innlegg

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)

Jeg glaner mye rundt på nettet, og nå er det mye prat om politikk nesten over alt.  Dere som er evige optimister og har god tro på at «det skjer ikke meg» har nok deres mening, og andre ser det helt motsatt. 
Er debattinnlegg handlet om Høyrepolitikk, og et innlegg på fb-gruppen AAP-Aksjonen, kommenterte dette.  Her er linken til debattinnlegget

https://www.tronderdebatt.no/er-det-sant-at-dere-bare-bryr-dere-om-de-rike/o/5-122-28519?fbclid=IwAR2OxJ2qyo_515JNhSe2xYnfnm-toGMiyCaVXdSGJCCf1HJzx7n7DE9DpV0

Kommentaren fra AAP-Aksjonens leder, sees i bildet.  Takk for at dere leser ❤️

866791D0-80EC-4C2B-A769-2A0A1D5FA41F.jpeg

Endret av Hvemsomhelst
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, vi har jo valgt en regjering som prioriterer de som klarer å skvise mest mulig ut av fellesskapet (de som "jobber hardt"), mens de kutter i tiltak for arbeidsledige, uføre og pensjonister ("late snyltere"). Dette er ideologien deres, og den former selvsagt politikken, som settes ut i live når de er i flertall. Hvis vi ønsker en annen politikk, må vi stemme på andre politikere.

• Liker 1
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)
Okapi skrev (17 minutter siden):

Altså, vi har jo valgt en regjering som prioriterer de som klarer å skvise mest mulig ut av fellesskapet (de som "jobber hardt"), mens de kutter i tiltak for arbeidsledige, uføre og pensjonister ("late snyltere"). Dette er ideologien deres, og den former selvsagt politikken, som settes ut i live når de er i flertall. Hvis vi ønsker en annen politikk, må vi stemme på andre politikere.

Ja, det må vi.  Jeg har forhåndsstemt på AP.  Men her på forumet er det mange som ser ned på slike som oss.  Jeg går snart av med pensjon.

Endret av Hvemsomhelst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...