AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Jeg er uten arbeidskontrakt, og står i ett punkt for å ta en beslutning for neste steg, og det innebærer å flytte. Jeg har ikke de personene som jeg kan veie opp med, som åpenbart ville bidratt enklere til å ta beslutningen. Jeg vil bo i en liten plass. Jeg har dårlige erfaringer med å jobbe innen faget som jeg er faglært til det fordi holdninger og hvilke relasjoner man kommer i berøring ikke styrker meg som person og faget som jeg egentlig liker så godt, og når man ikke kan erfare den stabilitet som forventes når man er i jobben, så mister man jo egentlig respekt og lyst. Men nå trenger jeg en jobb, og lurer på hvordan jeg strategisk bør gå frem for at jeg kommer i havn en jobb som vil gi meg noe. Største utfordring er igrunn hvor flytte, og vil jeg flytte veldig langt etc. Jeg bor kun midlertidig ett sted nå. Jeg vil kjøpe bolig. Selv om bedrifter skriver gode stillingsutlysninger så er det jo ikke sikkert man vil trives der? Anonymkode: 3b70b...359
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 Hva legger du i det? Anonymkode: 3b70b...359
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå