AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Kjenner du på deg at to er nok og at du ikke har ønske om noen flere? Hva er det beste med å ha to barn? 😀😀 Anonymkode: af033...500
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 Jeg kan drømme om flere barn av og til (eller til og med ofte i perioder) fordi jeg ser for meg familieidyll og det grenseløse kjærligheten man har til barna. Jeg har allikevel landet på at to barn holder, jeg orker ikke flere krevende graviditeter og barselsperioder og det er veldig greit at det ikke er flere barn enn voksne, så man alltid kan følge opp. Anonymkode: 41802...cdc 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #3 Skrevet 4. september 2021 Ja, er fornøyd med to. Anonymkode: e2a70...c2a
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #4 Skrevet 4. september 2021 Jeg har tre, og drømmer om flere! Helst tvillinger eller to tette😁 Anonymkode: 1e608...05c
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #5 Skrevet 4. september 2021 Veldig fornøyd med to,vi hadde hverken overskudd eller kapasitet til en til når de var små. To tette gutter.Nå er de snart tenåringer og kjenner litt på det at jeg fint kunne hatt en 6-7 åring nå. Men glad jeg kjente mine egne begrensninger når de var små. Anonymkode: f51dc...eaf 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #6 Skrevet 4. september 2021 Jeg er veldig fornøyd med mine to sønner. Kunne aldri tenkt meg flere. Men jeg er glad i jobben min også, og vil ha et liv utenfor familielivet også. To barn er helt perfekt synes jeg. Anonymkode: 5a559...f07 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #7 Skrevet 4. september 2021 Tvillinger. Holder med 2. Fint for alt som er 2 voksne og 2 barn, slipper endre bil for å få plass til flere stoler. Kan følge opp begge tett og de har et søsken hver. Anonymkode: aa361...cb7
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #8 Skrevet 4. september 2021 Veldig fornøyd med 2 ja! Har en gutt og en jente, med 2 års mellomrom. Når det koker som verst med cuper/kamper/treninger og jobb, er jeg ekstremt glad for at det ikke er ett barn eller to til inne i bildet... Veldig greit når vi kan følge en unge hver. Ikke hadde vi hatt råd til hus med flere soverom heller. Også er det veldig deilig at man passer inn i 2+2 pakka på ferier og aktiviteter. Anonymkode: bc74c...e57 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #9 Skrevet 4. september 2021 Nei, jeg vil ha flere. Nå har jeg funnet meg en mann som har ett barn. Så om vi får ends flere så får vi minst fire. Mulig det blir litt mye. Men jeg vil ha flere. Men jeg vil være to om det. Det er slitsomt å være alenemor. Altså alenemor. Ikke delt omsorg. Anonymkode: af5d1...8f4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #10 Skrevet 4. september 2021 2 barn holder for min del. 1 barn er superenkelt, men 2 føles som 10. Anonymkode: 5e71d...e52 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #11 Skrevet 4. september 2021 Jeg drømmer om et til, men syns det er veldig fint å ha to også. Det beste er å få se to mennesker vokse opp, bli kjent med og oppleve verden sammen med dem. Og samtidig kjenne at jeg har kapasitet nok til både det og resten av livet. Jeg tror jeg har kapasitet til en til, mannen er usikker, derfor stopper vi på to. Vi har barn som leker mye sammen og blir gode venner igjen når de krangler. Og vi bor litt øde til uten så mange andre barn i umiddelbar nærhet. Ut i fra det, tror jeg nesten det er lettere med to enn ett i vår familie. Og det er ikke sikkert en nr. tre hadde gått like godt overens med de to andre heller. Anonymkode: a1053...bdf
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #12 Skrevet 4. september 2021 Vi har tre barn, fikk tredjemann ca 6 år etter to tette. Og selv om jeg ikke angrer, må jeg si at tre var MYE mer krevende enn to. Forskjellen var mye større enn jeg hadde regnet med. Det var ikke så ille i babytiden, men fra 1-4 år, med jobb og barnehage og lekser og fritidsaktiviteter og hamsterhjul, har vært veldig krevende. Barn nummer tre viste seg også å være et barn som var betydelig mer krevende enn gjennomsnittet. Jeg må innrømme at det hender jeg tenker at vi kunne hatt det veldig rolig og behagelig nå, med masse fritid, hvis vi hadde stoppet på to. 😜 Anonymkode: c3c3d...b04
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #13 Skrevet 4. september 2021 Har 2 barn (tvillinger) og er veldig fornøyd med det! Ønsker ikke flere barn og ikke passer det heller 😊 Anonymkode: f7940...88d
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #14 Skrevet 4. september 2021 Både og. Har to tette og ideelt sett kunne jeg tenkt meg en eller to til, men jeg er for gammel til å kunne vente noen år før en tredjemann. Kunne blitt gravid nå, men på nåværende tidspunkt har vi ikke kapasitet til flere. Anonymkode: 4a0b9...dac
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #15 Skrevet 4. september 2021 Jeg har to og tenker ofte hvor deilig det hadde vært å bare ha ett barn, selv om jeg elsker begge to og ville ikke vært foruten. Det er helt uaktuelt med fler ihvertfall! Anonymkode: 9fd5f...08e
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #16 Skrevet 4. september 2021 Nei. Det er ett for mye. Skulle gjort mye for å kunne gått tilbake til da vi var 3 🥰 Anonymkode: a2e95...5bc
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #17 Skrevet 4. september 2021 Jeg er fornøyd med to, men kan til tider ønske meg en ett til bare for å ha en "normal" babytid🙊 med nr 1 var baby alvorlig syk, med nr 2 var mannen alvorlig syk, så mannen og jeg har kommet fram til et to er nok😊 Anonymkode: 79669...f74
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #18 Skrevet 4. september 2021 Fikk nettopp nr 3 fordi jeg var så redd for å angre meg om jeg ikke fikk nr 3. Jeg er bærer av brystkreft genet og skal derfor operere bort bryster, eggstokker og eggledere innom et par år. Muligheten for en attpåklatt forsvinner dermed. Angrer ikke enn så lenge, det er en god følelse å vite at dette er siste gangen. Jeg er en erfaren mamma nå, jeg vet hvordan jeg liker saker og jeg suger inn alle lukter, inntrykk og opplevelser fordi jeg vet så godt at det ikke kommer flere barn etter dette. Nå er jeg veldig sikker på at jeg føler meg ferdig Anonymkode: 789af...15e 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #19 Skrevet 4. september 2021 Hat en på 2 og en som som straks fyller 4. Det er groteskt travelt til tider og verken mannen eller jeg hadde fikset ett barn til😅 Kudos til dem som får 3 (og kanskje 4) på rappen uten å nøle. Men tipper dere er i svært god helsemessig form og relativt unge? Jeg er straks 39 og kunne ikke ventet noen år for å se om det ble lettere heller. Anonymkode: 91ca5...1c3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #20 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei. Det er ett for mye. Skulle gjort mye for å kunne gått tilbake til da vi var 3 🥰 Anonymkode: a2e95...5bc Er du seriøs? Angrer du virkelig på siste barnet ditt??😳 Anonymkode: 91ca5...1c3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå