Samantha Skrevet 25. september 2005 #1 Del Skrevet 25. september 2005 Eg lurer enkelt og greit på kordan det er å få vannkoppar som voksen. Ser "koppane" like ut som på ungar? Like mange osv? Korleis er det vanlig å vere i form ellers? Eg har to raude prikkar på beinet og en på arma. Den på arma vart til blemme i natt... Har ikkje hatt vannkoppar før og er litt redd for det, pga snakk om kor farlig det kan vere å få det når ein ikkje er barn lenger. Dessuten har eg vore i praksis på barneskulen og begynner med ein gong å fable om at eg kan bli smitta der. Hypokonder? EEEG?? Neei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. september 2005 #2 Del Skrevet 25. september 2005 http://www.lommelegen.no/art/art913.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 25. september 2005 #3 Del Skrevet 25. september 2005 Huff det er jo bare så kjiiipt å få barnesykdommer som voksen! Jeg klarte å få kustma i en alder av 29 og det var ikke noe gøy! Tanta mi fikk vannkoppene da hun var 50 år og ble kjempedårlig! Hun sa selv at hun aldri hadde følt seg så syk før. Hun har også fått dype arr i fjeset etter de. Men jeg kjenner en annen voksen også som fikk vannkoppene og hun hadde nesten ingen plager så det er nok ganske ulikt fra person til person. Håper du slipper lett unna - god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Skrevet 25. september 2005 #4 Del Skrevet 25. september 2005 Min far fikk vannkopper i voksen alder. Hadde prikker over hele kroppen, og var små dårlig. Men det varierer vell fra person til person, slik det gjør når barn får vannkopper også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 25. september 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 25. september 2005 Okey Har prata med sjukepleiarvenninda mi no, og eg har nok ikkje vannkoppane. Men eg trur eg har fått det kvar gong eg finn en prikk på kroppen som klør litt. Og dinne gongen var det TO prikkar + ei blemme I`ll survive!! Skal seie ifrå når eg ein gong får vannkoppane istaden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå