Gå til innhold

Hva bruker du mest av tskjorte med kort eller lang armer, eller singlet med brede eller smale stropper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker du mest av tskjorte med kort eller lang armer, eller singlet med brede eller smale stropper?

Anonymkode: cf199...1cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker mest t-skjorter med korte ermer. 

Bruker løsere t-skjorter alene eller under cardigan, og mer tettsittende under gensere. Bruker sjelden singlet. 

Anonymkode: 82062...4ba

Skrevet

Mener du som undertøy eller sommertøy, tro? Jeg bruker i alle fall aldri noe jeg vil definere som t-skjorte.

Anonymkode: 6e546...05c

Skrevet

T-skjorte med korte ermer. Liker gensere med 3/4 langt erme også men usikker på om det regnes som t-skjorte. I mitt hode har T-skjorter korte ermer, er det lange ermer så er det genser. 

• Liker 2
Gjest TheCatLady
Skrevet

Mest med korte ermer og singlet bruker jeg med brede stropper. Singlet bruker jeg kun under gensere osv siden jeg ikke synes at jeg har armer til å gå med bare singlet. 

Skrevet
Cata skrev (12 timer siden):

T-skjorte med korte ermer. Liker gensere med 3/4 langt erme også men usikker på om det regnes som t-skjorte. I mitt hode har T-skjorter korte ermer, er det lange ermer så er det genser. 

Enig!

Anonymkode: 56e67...28f

• Liker 1
Skrevet

Om sommeren nesten bare t-skjorte med korte ermer, om vinteren ofte langermede, men jeg har noen favoritter som jeg gjerne vil bruke mer enn en gang mellom hver vask og de bruker jeg andre kortermede eller langermede under. 

Det er både kortermede og langermede t-skjorter, de er tynne i stoffet, mens en genser vanligvis er en god del tykkere i stoffet. 

Anonymkode: 72797...24c

• Liker 1
Skrevet

Langermet t-skjorte = Genser

• Liker 2
Skrevet
Hotwife skrev (På 6.9.2021 den 16.13):

Langermet t-skjorte = Genser

Er jo ikke det. Finner ingen langermet t-skjorte om du søker på genser i en nettbutikk, og du finner ikke gensere om du søker på langermede t-skjorter heller. 

Skrevet

Langermet topp kaller jeg det om det er langermede baseklær du snakker om. 

Og på høst/vinter så er det gjerne singlet underst, så langermet topp (midtvinters i ull, høst/vår i bomull), så genser ytterst. 

Anonymkode: 4771e...1d8

• Liker 1
Skrevet

Bruker singlet under t-skjorter og topper, så jeg bruker begge deler. 

Anonymkode: 5c1bb...8fc

• Liker 1
Skrevet

T-skjorte HAR korte ermer… den er liksom formet som en T.. er det lange ermer er det ikke en t-skjorte 🤦‍♀️

Anonymkode: e183e...4ac

• Liker 1
Skrevet

Bruker dere altså denne langermede t-skjorten under en vanlig genser? Må bli varmt og klamt

Anonymkode: e12b5...57a

• Liker 1
Skrevet

Bruker trange normale t-skjorter i s eller xs.  Liker GAP sine. 

Anonymkode: 0cdab...216

Skrevet

Singlet med smale stropper. T-skjorter vil jeg ha tettsittende.

Skrevet

Jeg bruker alltid singlet med brede stropper under. 

Anonymkode: bff12...2f9

Skrevet

Jeg er ei t skjorte guru med korte ermer. Alltid gått med de året rundt.

Anonymkode: ee47e...18a

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Bruker dere altså denne langermede t-skjorten under en vanlig genser? Må bli varmt og klamt

Anonymkode: e12b5...57a

Om vinteren bruker jeg ofte langermede t-skjorter under collegenser. Har også to langermede t-skjorter jeg synes er spesielt fine, og de bruker jeg like gjerne over genser om det er kaldt. Men jeg er frysapinne og må ha flere lag med klær halve året. En av grunnene til at jeg elsker sommeren hvor det ikke tar evigheter å kle av og på seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...