Gå til innhold

12 cm slapp

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvor lang blir denne stiv da ca?hvor mye vokser de?

Jeg vet det er ett rart spørsmål men det er litt viktig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å svare på..altfor stor variasjon. Alt fra 12,5 til 25 cm..

Skrevet

jeg syns det er merkelig noen utvider seg f.e.k rundt 5cm og at noen kansje 10 ...

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

og noen blir bare harde og ikke verken større/lengre

Skrevet
Hvorfor er det litt viktig å vite?

Ja, det lurer jeg også på....hvis den sitter fast i deg, er det ikke bare å måle den da? Siden du allerede har greit å måle den i slapp tilstand, altså?

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

kan jo vere ei jente som lurer ang. en type da vettu!

Skrevet

Om den er liten i slapp tilstand betyr i allefall IKKE nødvendigvis at det er noe å si på størrelsen når størrelsen trengs :-)

Det beste rådet jeg kan gi er at du får teste ut...

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

I og for seg var ikke spørsmålet mitt så veldig viktig.

Men grunnen til at jeg spurte var at jeg og en som jeg sannsynligvis snart kommer tl å ligge med snakket om sex en gang vi hadde drukket litt..

Og da (ikke spør meg hvordan) presterte jeg å spør hvor stor han hadde (ja,veit det!barnslig av meg!!) og da sa han ca.12 cm...

Så sa han "i slapp tilstand" Jeg trodde jo han mente 12cm stiv pga det er vell i stiv tilstand den er normal og måle?

jaja...jeg bare lurte da liksom hva jeg har i vente.... ;)

Skrevet

Blir sikkert fint, uansett. Det er ikke størrelsen som betyr noe, vet du! :)

Skrevet

Vanskelig å si - utover at den blir minst 12 cm.

Mener å ha lest at det er de som er minst slappe som øker mest i størrelse prosentmessig.

Gjest Ninakanin
Skrevet

jeg lå med en fyr engang som alle visste hadde stoooooooor penis. For den var stor som slapp.

måtte nesten le litt da dagen kom og buksa falt, og ingenting skjedde annet enn at den gikk fra vertikal til horisontal stilling :ler:

med andre ord: den TRENGER ikke å bli særlig mye større enn de 12cm den er som slapp!

Skrevet
jeg lå med en fyr engang som alle visste hadde stoooooooor penis. For den var stor som slapp.

måtte nesten le litt da dagen kom og buksa falt, og ingenting skjedde annet enn at den gikk fra vertikal til horisontal stilling :ler:

med andre ord: den TRENGER ikke å bli særlig mye større enn de 12cm den er som slapp!

Haha, kult.

Skrevet

Jeg synes det høres ut som om han har en liten en. Jeg hadde ikke orket å henge meg på en slik, hvis det var sex jeg ville ha.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

jaja,jeg skal hvertfall gi dere ett referat om den ble noe større! :)

Skrevet

Har opplevd begge deler, for å si det slik. Hadde sett en gutt naken, og han hadde en riktig stor en i slapp tilstand. Jeg gledet meg, men ble skuffet av at han ikke ble noe større stiv. Selvom han jo da viste seg å være normalt utstyrt. Var nok forventningene den gang. Ung og naiv. Trodde da at større betydde bedre. Senere møtte jeg en herlig gutt som ble med meg hjem, men fordi vi var så fulle ville det seg liksom ikke. Han hadde en bitteliten slapp en. Morgenen etter våknet jeg at en sværing presset mot hofta mi. Så ting er ikke som det ser ut til med disse merkelige "gjenstandene". ;-)

Skrevet

mange som har "surprise"-pakke ja. Kjæresten min er en av dem. den ser liten ut når den er slapp, men når han blir stiv......:hakeslepp:Første gangen var jeg faktisk litt redd for at den skulle være FOR stor. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...