Gå til innhold

Hva har skjedd med kvaliteten på brus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I-landsproblem deluxe: men, hva har skjedd med kvaliteten på brus? Er det de nye flaskene som forringer kvaliteten? Kan ikke komme på at det var så varierende før.

Småbrusen er stadig vekk død når jeg kjøper den, og smaken kan være veldig varierende. Og før kunne jeg åpne en stor brusflaske fredag kveld, og så lenge den var over halvfull var den nesten like god lørdag morgen. Men nå er den nesten alltid nesten død. Noen andre som har merket at bruskvaliteten varierer mer nå enn før? Er det derfor så mange har gått over til boksbrus? Er jeg helt på bærtur her?

Anonymkode: 872bf...631

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er jeg helt på bærtur her?

ja

Anonymkode: c6149...d5b

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

ja

Anonymkode: c6149...d5b

Takk.

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, ts. Men jeg vet ikke hvor det er blitt sånn. Kan hende det har noe med de flaskene å gjøre ja.

Anonymkode: 03756...3a3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

I-landsproblem deluxe: men, hva har skjedd med kvaliteten på brus? Er det de nye flaskene som forringer kvaliteten? Kan ikke komme på at det var så varierende før.

Småbrusen er stadig vekk død når jeg kjøper den, og smaken kan være veldig varierende. Og før kunne jeg åpne en stor brusflaske fredag kveld, og så lenge den var over halvfull var den nesten like god lørdag morgen. Men nå er den nesten alltid nesten død. Noen andre som har merket at bruskvaliteten varierer mer nå enn før? Er det derfor så mange har gått over til boksbrus? Er jeg helt på bærtur her?

Jeg fikk et tips om at vis flasken stod stede for å ligge, da er det mindre område som det forsvinner fus av.

Det jeg gjør når jeg åpner en flaske 1.5 l pepsimax (bare vis det er jeg som skal drikke av den) så har jeg tomme brukte pepsimax 0.5 l flasker som jeg tømmer det forsiktig over. Det holder lenger for meg ihvertfall 

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke samme smak lengre, nei. Noen ganger smaker det som om brusen har blitt tappet oppi en flaske som har stått i en garasje med aceton oppi. 

• Liker 2
Skrevet

Er ikke bare det nei, opplever det samme 

Anonymkode: b6a93...579

Skrevet

Jeg forstår veldig godt hva du mener, og som du skriver drikker vi mer bokser nå. Noen ganger når jeg  kjøper 8 pk på tilbud kan det være et flertall som smaker dårlig/tamt helt fra du åpner den. Så kjedelig…

Anonymkode: 01247...0a3

• Liker 1
Skrevet

Har opplevd det samme. Tror det er de nye flaskene som forringer kvaliteten. Derfor kjøper jeg aldri plastflasker mer, kun bokser og glassflasker. 

Skrevet

Opplever akkurat det samme jeg også 😡

Skrevet

Synes brusen i det siste har fått en slags utvannet smak, jeg.. 

Anonymkode: 58e14...145

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes brusen i det siste har fått en slags utvannet smak, jeg.. 

Anonymkode: 58e14...145

Litt av og på synes jeg, noen ganger smaker det litt som dispenserburs som holder på å bli tom. Rart brusprodusentene tillater dette? Eller kjøper folk så mye brus uansett at de ikke merker det?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...