AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Jeg merker en helt klar forskjell på når jeg går i kjole/skjørt og ikke på oppmerksomheten fra menn. Jeg går ikke i korte kjoler eller dyp kløft, det er egentlig ganske konservative plagg. Er det noe jeg innbiller meg eller er det noe dere kvinner/menn åså opplever? Anonymkode: bac9c...a97
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 Det er kvinnelig, feminint, uskyldig og sårbart, sa en fyr til meg en gang. Anonymkode: 1b893...4b2 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #4 Skrevet 4. september 2021 LiseTV skrev (2 minutter siden): Det er da fint med kjoler. Ja. Behagelig også. Selv slutta jeg med bukser pga beina mine. Finner ikke damebukser med indre benlengde 86. Lengste jeg har sett er 82, men vanligvis ikke mer enn 78 eller 80. Irriterende Så da blir det kjoler da. Men trives i det Anonymkode: 6e6c8...30a 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #5 Skrevet 4. september 2021 Jeg går også mye i kjoler/skjørt, og min opplevelse er også at jeg får flere blikk/komplimenter av det. Er ikke derfor jeg bruker dette, da, men fordi buksene mine ofte er litt for trange (og jeg vil ikke kjøpe nye, heller gå ned 2-3 kilo) 😆 Anonymkode: df5dc...637 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #6 Skrevet 4. september 2021 Jeg synes det er motsatt. Altså jeg får en god del oppmerksomhet om jeg går i kort kjole på sommeren. Men synes generelt at jeg får mye mer oppmerksomhet når jeg går i bukser. Men jeg tror egentlig at det har noe med hva slags kroppsfasong man har og hva man ser best ut i. Jeg har timeglassfigur og synes jeg ser bedre ut i bukse og en fin topp da buksene markerer hoftene mine og en liten topp fremhever midjen. hvis jeg har på kjole, blir ikke hoftene mine markert, og leggene mine ser brede ut. da har jeg erfart at jeg ser mindre attraktiv ut. I lange kjoler derimot ser jeg bra ut igjen. Ikke lett dette her. Anonymkode: d83e3...f2f 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #7 Skrevet 4. september 2021 Hva mener dere med at dere får oppmerksomhet ?? Anonymkode: cf721...d61 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #8 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg synes det er motsatt. Altså jeg får en god del oppmerksomhet om jeg går i kort kjole på sommeren. Men synes generelt at jeg får mye mer oppmerksomhet når jeg går i bukser. Men jeg tror egentlig at det har noe med hva slags kroppsfasong man har og hva man ser best ut i. Jeg har timeglassfigur og synes jeg ser bedre ut i bukse og en fin topp da buksene markerer hoftene mine og en liten topp fremhever midjen. hvis jeg har på kjole, blir ikke hoftene mine markert, og leggene mine ser brede ut. da har jeg erfart at jeg ser mindre attraktiv ut. I lange kjoler derimot ser jeg bra ut igjen. Ikke lett dette her. Anonymkode: d83e3...f2f Jeg har også timeglassfigur, med målene 100/70/100, og går i kjoler/skjørt som fremhever midjen min. Synes det er langt lettere å finne kjoler og skjørt til å passe den formen, enn det er å finne bukser. Bukser blir trange i lårene og vide i midjen. Anonymkode: df5dc...637 6
Bamseklemmer Skrevet 4. september 2021 #9 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Det er kvinnelig, feminint, uskyldig og sårbart, sa en fyr til meg en gang. Anonymkode: 1b893...4b2 Helt sant, sexy er det også... lettere å lukte kvinne på også... altså at de lukter mye bedre🥰 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #10 Skrevet 4. september 2021 Vet ikke om det gjelder alle, men min fwb sier han digger det når jeg går i kjole fordi alt er så tilgjengelig… 😊 Anonymkode: b7fea...b9b 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #11 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva mener dere med at dere får oppmerksomhet ?? Anonymkode: cf721...d61 Menn prater til meg, som i på butikken eller hilser, stirrer. Jeg er en grå mus, bare så det er sagt. Anonymkode: bac9c...a97
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #12 Skrevet 4. september 2021 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Helt sant, sexy er det også... lettere å lukte kvinne på også... altså at de lukter mye bedre🥰 Hæ? Anonymkode: bac9c...a97 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #13 Skrevet 4. september 2021 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Helt sant, sexy er det også... lettere å lukte kvinne på også... altså at de lukter mye bedre🥰 Du mener de lukter bedre med kjoler? 😅 what? Anonymkode: 84cc1...054 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #14 Skrevet 4. september 2021 Får mer oppmerksomhet i kontorskjørt. Har lange slanke ben og timeglass. Blir mer usynlig i bukse har jeg merket, og stusset på det samme. Anonymkode: c506e...598 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #15 Skrevet 4. september 2021 Kjole og overknees støvletter, da får man iallefall oppmerksomhet Anonymkode: 25eb6...06d 3
FrøkenFri Skrevet 4. september 2021 #16 Skrevet 4. september 2021 Jeg elsker å kle meg i kjole/skjørt og får mange blikk når jeg gjør det. Tror nødvendigvis ikke det er fordi menn liker disse plaggene men fordi jeg får en helt annen utstråling når jeg føler meg fin 💃🏼 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #17 Skrevet 4. september 2021 FrøkenFri skrev (5 minutter siden): Jeg elsker å kle meg i kjole/skjørt og får mange blikk når jeg gjør det. Tror nødvendigvis ikke det er fordi menn liker disse plaggene men fordi jeg får en helt annen utstråling når jeg føler meg fin 💃🏼 Har de sjans på deg da? Anonymkode: 2d4c5...03d
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #18 Skrevet 4. september 2021 FrøkenFri skrev (1 time siden): Jeg elsker å kle meg i kjole/skjørt og får mange blikk når jeg gjør det. Tror nødvendigvis ikke det er fordi menn liker disse plaggene men fordi jeg får en helt annen utstråling når jeg føler meg fin 💃🏼 Godt poeng Anonymkode: bac9c...a97 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #19 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjole og overknees støvletter, da får man iallefall oppmerksomhet Anonymkode: 25eb6...06d Av gamle, feite menn som lurer på hva man koster, ja Anonymkode: 95c7a...b9e 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #20 Skrevet 4. september 2021 Jeg (mann) synes kjole som regel er usexy. Det er et plagg for de som har behov for å kamulere kroppsform eller formen på beina. Ser man ut som en dårlig stappa potetsekk, har tømmerstokk- eller edderkoppbein, er kjole selvsagt det beste:) Anonymkode: d9baf...2c0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå