AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Sjuåringen skal sove i telt i natt, og har ikke sovet ute på høsten før. Vil det være best å sende med ham denne, en tresesongs sovepose for barn, eller en Helsport Alta for dame med komforttemperatur på -5? (Setter da på et belte for å justere lengden). Har en fjellduk han kan få med for å ha rundt i tillegg. Barnesoveposen er ny, og jeg synes det er vanskelig å sammenligne ettersom de ikke oppgir komforttemperatur. Anonymkode: 3dcf0...096
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 Mine bruker den du linker til, med ullundertøy og bare et bamse-underlag. Holder veldig godt for mine barn, og de er gode og varme hele natta. Vi ligger i teltet nå faktisk.. 😄 Anonymkode: 603d5...76f
Doktor Dyregod Skrevet 4. september 2021 #3 Skrevet 4. september 2021 Siden det er en 3-sesongs, så holder den i natt som kommer. Godt liggeunderlag og ull. Fjellduken bør du ikke ha rundt, den hindrer fuktig luft å komme ut av posen. Og da blir den rå og kald. hilsen fra hengekøya ute i furuskogen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå