Gå til innhold

Lyver du om antall partnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyver de fleste om antall sexpartnere, hvis de blir konfrontert? Er det noen sannhet i at man kan dele menns svar på 3 for å finne sannheten, og kvinners svar ganger man med 3? Så hvis begge sier feks 9, har mannen egentlig ligget med 3 og dama 27.

Det er sant for meg hvertfall! Eller, har hatt sex med 30, men spør en kjæreste svarer jeg 7-8. Så delt på 4 her, da.

Anonymkode: 8de3e...045

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig dumt å lyve om det, og så i verste fall bli avslørt flere år senere. 

Skrevet

Veldig dumt å spørre om det i utgangspunktet, om man ikke er forberedt på å få et ærlig svar.

• Liker 3
Skrevet

Jeg lyver bare opp. For å se hvordan fyren reagerer, og om han blir snurt om jeg sier flere enn han. Sexistist hykleri kommer sjelden alene.

Skrevet

ja

Anonymkode: ca02b...e20

• Liker 1
Skrevet

ja. jeg sier jeg er jomfru for jeg har aldri hatt samleie

Anonymkode: ca02b...e20

Skrevet

Nei, ser ikke grunnen til å lyve. 

Skrevet
Tamsi skrev (5 timer siden):

Jeg lyver bare opp. For å se hvordan fyren reagerer, og om han blir snurt om jeg sier flere enn han. Sexistist hykleri kommer sjelden alene.

Enn hvis han påstår flere enn deg, blir du snurt da?

Skrevet

Svarer ikke på det - og vil dermed heller ikke lyve. 

Skrevet

Jeg syns det er flaut at jeg har ekstremt lite seksuell erfaring. Så kan sikkert finne på å pynte litt på det oppover hvis noen skulle bry seg om å lure

Anonymkode: b3648...909

Skrevet

Nei. Hatt 4 og det lyver jeg ikke om.

Anonymkode: 17829...376

Skrevet
6 hours ago, Tamsi said:

Kjæresten min virket litt overrasket over at jeg hadde flere enn han. Han prøvde seg på noen morsomheter med det i senere tid, men jeg tror det bunner i et såret ego. Jeg ga klar beskjed om at det er respektløst og at jeg ikke finner meg i det.

Hvis dette forholdet ikke fungerer, så har jeg i alle fall lært å svare "det har du ingenting med" hvis andre menn prøver seg på å spørre senere. Jeg kommer ikke til å lyve. 

Anonymkode: bc9e1...a93

• Liker 2
Skrevet

Ser ingen god grunn til å lyve. Særlig om det det er et langt og ærlig forhold man sikter på. Hvis de ikke takler svaret finner man noen andre. 

Anonymkode: 3a2b1...3e0

Skrevet

Lyver ikke på generelt grunnlag, jeg er ikke en patetisk dott. Skulle man delt på tre ville jeg vært jomfru da jeg kun har ligget med eksen. Spør neste date meg svarer jeg henne som sant er. Ser ikke helt hvorfor det skulle være noe å lyve om.

Anonymkode: 5327b...a22

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Kjæresten min virket litt overrasket over at jeg hadde flere enn han. Han prøvde seg på noen morsomheter med det i senere tid, men jeg tror det bunner i et såret ego. Jeg ga klar beskjed om at det er respektløst og at jeg ikke finner meg i det.

Hvis dette forholdet ikke fungerer, så har jeg i alle fall lært å svare "det har du ingenting med" hvis andre menn prøver seg på å spørre senere. Jeg kommer ikke til å lyve. 

Anonymkode: bc9e1...a93

Det er i hvert fall en formulering det er best å droppe. 

Skrevet

Hvem skulle jeg ha lyvet eller snakket om det til? 

Anonymkode: 8bab4...7f1

Skrevet

Svarer ikke på det, spør ikke om det.

Skrevet

Heldigvis ingen som har spurt om det, og jeg spør heller ikke, synes det er en privatsak. Så om noen spør kommer jeg ikke til å svare, eller være ærlig å si at jeg ikke vet. Vet at tallet er mellom 30-40 men ikke noe nærmere enn det.

Anonymkode: 49378...fd9

• Liker 1
Skrevet

Det jeg aldri skjønner i disse debattene er hvordan folk husker hvor mange de har hatt når tallet går over 10. Har selv hatt en del partnere, men om det har blitt 15 eller 25 opp gjennom årene er helt uvisst for meg. 

Vil vel tro at når det er snakk om 20+ partnere så er det også en del one night stands inne i bildet?

Anonymkode: 8145c...3c1

• Liker 3
Skrevet

Pleier å unngå å svare, men det riktige svaret er 22 og jeg er 30 år gammel. Synes egentlig ikke det er mye sammenliknet med hvor tidlig jeg debuterte.

Anonymkode: df983...7f2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...