AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 La meg ta det kort.. Jeg har en kjæreste, vi venter vårt første barn om 5 måneder. Jeg har tidligere denne uken tatt opp at jeg setter pris på initiativ til sex tidligere på dagen, enn rett før vi skal sove rundt 23/00. Vi jobber begge fult, og jeg er mer sliten om dagen. Dette har vi snakket om noen ganger nå i det siste-og han var helt enig. Sist tok jeg initiativ, hvor jeg passet på at han kom. Jeg fikk ikke noe «ending» i denne runden. Sa til han igår, om at hvis ikke noe skjer snart så må jeg gjøre noe selv-på en litt spøkefull måte. Ønsket gjerne å se om han hadde tenkt til å ta initiativ idag. Vi så på film, og jeg klarte ikke la være å ta på han. Men fikk NULL respons. Så jeg lot være, tenkte ikke noe mer over det. Men jeg kjente på en vond følelse, selvsagt. Filmen(e) er ferdige, og han går å gjør ett par ting før han legger seg for kvelden. Først DA prøver han seg svakt. Med svakt så mener jeg ligge bak meg og stryke på meg. Om det var å prøve seg, så vet ikke jeg. Jeg tok dette opp med han på en ordentlig måte. Men han skal alltid beskytte seg selv, han tenkte ikke så langt osv osv. Nevnte jo at jeg prøvde å innlede til noe, og at han kunne bidra. Men han tenkte ikke på det da, siden han så på film?!.. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke. Jeg har mer hormoner om dagen, men likevel så vet jeg at dette ville såret meg uansett. Anonymkode: 7a44e...f53
Pragmatikeren Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 Kan han bli litt forstyrret av at du bærer hans barn, og at denne blir med i akten?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 Pragmatikeren skrev (1 minutt siden): Kan han bli litt forstyrret av at du bærer hans barn, og at denne blir med i akten? Nei.. 😕 Jeg spurte han om dette for litt siden. Og han bryr seg ikke siden han vet at barnet ligger godt beskyttet og langt inn.. Anonymkode: 7a44e...f53
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ønsket gjerne å se om han hadde tenkt til å ta initiativ idag. Vi så på film, og jeg klarte ikke la være å ta på han. Men fikk NULL respons. Så jeg lot være, tenkte ikke noe mer over det. Men jeg kjente på en vond følelse, selvsagt. Først DA prøver han seg svakt. Med svakt så mener jeg ligge bak meg og stryke på meg. Om det var å prøve seg, så vet ikke jeg. Anonymkode: 7a44e...f53 Altså, drev du og tok han i skrittet (eller andre erogene soner han har) under filmen for å være klinkende tydelig? For viss ikke så så ser det ut som om dere begge har gjort det samme ved å stryke på hverandre, men ikke fått respons fra den andre - bare til ulik tid. Så hvorfor er det evnt så hardt å ikke få respons fra han om du ikke selv gir respons på det samme? 🤷♀️ Anonymkode: acd82...86b 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #5 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså, drev du og tok han i skrittet (eller andre erogene soner han har) under filmen for å være klinkende tydelig? For viss ikke så så ser det ut som om dere begge har gjort det samme ved å stryke på hverandre, men ikke fått respons fra den andre - bare til ulik tid. Så hvorfor er det evnt så hardt å ikke få respons fra han om du ikke selv gir respons på det samme? 🤷♀️ Anonymkode: acd82...86b Ja, jeg tok han rundt det området og innimellom direkte.. Så det var ikke utydelig på noen sett.. Anonymkode: 7a44e...f53 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #6 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, jeg tok han rundt det området og innimellom direkte.. Så det var ikke utydelig på noen sett.. Anonymkode: 7a44e...f53 Men, dere så på film. I kveld var filmen viktig for han.. menn er fra mars, kvinner fra Venus. 😅 Ville anbefalt deg å ikke gjøre alt til en kamp og diskusjon.. du trengte ikke respondere da han strøk på deg i kveld, og oppfølging av tidligere samtale om dette når han hadde strøket på deg hadde jeg evt tatt i morgen på dagtid. Da er du mindre full av følelser og det fremstår ikke som en anklage. Dere blir foreldre om noen få måneder, tro meg - dere vil møte på større utfordringer da. Kanskje dere skulle snakket litt mer sammen de neste månedene? Jeg vil også anbefale samlivskurs, Prep-kurs. Nyttige verktøy og en bevisstgjøring dere i mellom. Anonymkode: 810e7...bcc 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #7 Skrevet 3. september 2021 Han skjønte at du forventet deg sex. Ingenting er mer turn-off enn når partneren forventet seg sex et bestemt tidspunkt uten å bry seg om partnere faktisk vil. Anonymkode: f6f67...f43 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #8 Skrevet 4. september 2021 Det går vel an å prate sammen? «Nå synes jeg vi kan ta en pause i filmen og kose oss litt». Håpløst å se på film og skulle prestere samtidig, slå på en bryter, vi menn er ikke like gode på multitasking. Anonymkode: 9ab3a...8a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå