Gå til innhold

Spansk oversettelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg så det stod en link om engelsk oversettelse her, så jeg slenger meg på en ny en her. Har en hjertevenn i Peru som jeg er fadder for. Hver jul får jeg et brev av henne og moren på spansk. Dette forstår jeg ikke et ord av. Noen som kan hjelpe eller tipse meg hva jeg kan gjøre med det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å lime inn teksten på det jeg lurer på i www.freetranslation.com, det blir ikke helt korrekt oversettelse alltid, men det gir deg iallefall en pekepinn på hva teksten handler om. du kan jo prøve og se selv ;)

Skrevet
Jeg så det stod en link om engelsk oversettelse her, så jeg slenger meg på en ny en her. Har en hjertevenn i Peru som jeg er fadder for. Hver jul får jeg et brev av henne og moren på spansk. Dette forstår jeg ikke et ord av. Noen som kan hjelpe eller tipse meg hva jeg kan gjøre med det??

Gå på spanskkurs? :sjenert:

Skrevet

Spør på KG, det er mange språkmektige her! Kan litt spansk selv, men er ganske rusten...

Skrevet

Takk for svar.. Har fått brevene i posten, så da får jeg vel skrive de inn her på pc'en. Det orker jeg ikke gjøre ennå. Skal merke meg adressen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...