AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Vært sammen i 5 måneder nå, og her har jeg gledet meg til å se han i helgene. Men gang på gang, så sitter han timesvis og spiller dataspill med venner ut på natta, mens jeg venter som en idiot. Er det feil av meg å tenke at alle vakre ord og kjærlighets erklæringer er egentlig null verdt når han viser i handling hvor lite han prioriterer den lille tiden vi kan være sammen. 8 dager i måneden, er jeg kravstor når jeg mener han kan prioritere dataspill med venner de andre 22 dagene. Når vi ikke ser hverandre. Er jeg blitt så patetisk, føler meg så lite verdt nå. Vurderer å bare gå nå, virker jo ikke som han bryr seg selvom han sier det. Er forvirret, han er jo flink med ord. Men føler meg så i veien nå Anonymkode: 98331...25f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 Har du tatt det opp med han? Hva svarer han evt da? Anonymkode: 88bef...b16
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det feil av meg å tenke at alle vakre ord og kjærlighets erklæringer er egentlig null verdt når han viser i handling hvor lite han prioriterer den lille tiden vi kan være sammen. Nei. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): 8 dager i måneden, er jeg kravstor når jeg mener han kan prioritere dataspill med venner de andre 22 dagene. Når vi ikke ser hverandre. Ikke på generelt grunnlag nei. Overfor denne idioten ja. Du må velge bedre mann. Anonymkode: 6e398...1cc 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du tatt det opp med han? Hva svarer han evt da? Anonymkode: 88bef...b16 Nei, for jeg ønsker at han vil bruke tid med meg fordi han ønsker det selv. Ikke fordi at jeg ber om det. Så trist, blitt så glad i han. Men må vel innse at om han var det så ville han prioritert oss også. Jeg har et mønster fra tidligere forhold, der jeg setter alle mine ønsker og behov til side for mannen, og gjør det jeg kan for at han skal ha det bra. Må prøve snu det eller bare være singel. Anonymkode: 98331...25f
Gjest Trøst Skrevet 3. september 2021 #5 Skrevet 3. september 2021 Jeg har erfart at det smarteste man gjør, er å se på handlingene til personen og ikke høre blindt på ordene. Hadde du betydd mye for denne mannen, så hadde han viet sin tid til deg, noe han tydeligvis ikke gjør. Og de som er flinkeste med ord, er ofte de som ikke mener det mest.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #6 Skrevet 3. september 2021 Skjønner det. Skrev selv et lignende innlegg for et par dager siden. Anonymkode: 88bef...b16
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #7 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønner det. Skrev selv et lignende innlegg for et par dager siden. Anonymkode: 88bef...b16 De to trådene er radikale motsatser. TS i den andre tråden er kun opptatt av mannens følelser = helt feil. TS i denne tråden er opptatt av egne følelser = helt riktig. Evnen til å ta egne følelser på alvor er det avgjørende for om man har sjanse til å lykkes eller ei. Dermed er de to radikalt ulike. Anonymkode: 6e398...1cc 4
UhmmHæ? Skrevet 3. september 2021 #8 Skrevet 3. september 2021 Du gir en needy energi uten å vite det, og denne karen saboterer forholdet ubevisst fordi han er redd for å binde seg. RUN! Hilsen KG psykolog.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #9 Skrevet 3. september 2021 Leste igjennom den tråden og takk ! Føler at magefølelsen min nå er rett, en mann som ikke fokuserer på damen sin når man ses sjelden. Er en mann som ikke har de rette følelsene. Ja, jeg er en total idiot. Får ta en alvorsprat i morgen. Anonymkode: 98331...25f 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #10 Skrevet 3. september 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Leste igjennom den tråden og takk ! Føler at magefølelsen min nå er rett, en mann som ikke fokuserer på damen sin når man ses sjelden. Er en mann som ikke har de rette følelsene. Ja, jeg er en total idiot. Får ta en alvorsprat i morgen. Anonymkode: 98331...25f Alvorsprat. Gjør du det slutt da, siden du ikke vil si hvordan du føler? Anonymkode: 88bef...b16 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #11 Skrevet 3. september 2021 Liten vits å si noe om det, når noen viser deg hvor lite tiden sammen er verdt. Så er det ikke noe der, å bygge videre på. Anonymkode: 98331...25f 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #12 Skrevet 4. september 2021 Jeg er helt enig i at dette forholdet bør revurderes, hvis du allerede føler deg liten. Men, etter min erfaring med ulike menn, så er det mange menn som ikke forstår hint eller kan lese tanker. I tillegg har min erfaring med mennesker gjort at jeg har skjønt at veldig få tenker, tror og føler det samme som meg, selv i samme situasjon. Pluss på at vi alle kommer med ulike forventninger og erfaringer, så kan du faktisk ikke forvente at mennesker rundt deg opplever en situasjon likt som deg. Så hvis du liker denne fyren, så kan det være et tips å kommunisere med ham. Han forstår ikke av seg selv hvorfor du er lei deg, og han har kanskje ikke de samme forventningene til deg, til seg selv, til forholdet som du har. Kanskje kan dere snakke sammen og finne noe som passer for begge, eller kanskje dere må gå videre. Men husk å snakke sammen, for følelsene og tankene dine sitter ikke på hele bildet. Anonymkode: f75e0...a61
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #13 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er helt enig i at dette forholdet bør revurderes, hvis du allerede føler deg liten. Men, etter min erfaring med ulike menn, så er det mange menn som ikke forstår hint eller kan lese tanker. I tillegg har min erfaring med mennesker gjort at jeg har skjønt at veldig få tenker, tror og føler det samme som meg, selv i samme situasjon. Pluss på at vi alle kommer med ulike forventninger og erfaringer, så kan du faktisk ikke forvente at mennesker rundt deg opplever en situasjon likt som deg. Så hvis du liker denne fyren, så kan det være et tips å kommunisere med ham. Han forstår ikke av seg selv hvorfor du er lei deg, og han har kanskje ikke de samme forventningene til deg, til seg selv, til forholdet som du har. Kanskje kan dere snakke sammen og finne noe som passer for begge, eller kanskje dere må gå videre. Men husk å snakke sammen, for følelsene og tankene dine sitter ikke på hele bildet. Anonymkode: f75e0...a61 Nei nei nei. Må bli slutt på den greia hvor man skriver alt på ‘manglende kommunikasjons’-kontoen. For ikke å snakke om menn er noen ‘naut som ikke man kan forvente noe som helst av’-kontoen. Eller noen av de tusen andre kontoene hvor kvinner unnskylder menn. Dette er en mann som viser null interesse for sin nye kjæreste. Han viser ingen interesse i henne, være sammen med henne, å prøve å forstå noe som helst. Anonymkode: 6e398...1cc 6
Gjest ti10 Skrevet 4. september 2021 #14 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei nei nei. Må bli slutt på den greia hvor man skriver alt på ‘manglende kommunikasjons’-kontoen. For ikke å snakke om menn er noen ‘naut som ikke man kan forvente noe som helst av’-kontoen. Eller noen av de tusen andre kontoene hvor kvinner unnskylder menn. Dette er en mann som viser null interesse for sin nye kjæreste. Han viser ingen interesse i henne, være sammen med henne, å prøve å forstå noe som helst. Anonymkode: 6e398...1cc Enig, du beskriver det akkurat som det er.
Gjest ABM Skrevet 4. september 2021 #15 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vært sammen i 5 måneder nå, og her har jeg gledet meg til å se han i helgene. Men gang på gang, så sitter han timesvis og spiller dataspill med venner ut på natta, mens jeg venter som en idiot. Er det feil av meg å tenke at alle vakre ord og kjærlighets erklæringer er egentlig null verdt når han viser i handling hvor lite han prioriterer den lille tiden vi kan være sammen. 8 dager i måneden, er jeg kravstor når jeg mener han kan prioritere dataspill med venner de andre 22 dagene. Når vi ikke ser hverandre. Er jeg blitt så patetisk, føler meg så lite verdt nå. Vurderer å bare gå nå, virker jo ikke som han bryr seg selvom han sier det. Er forvirret, han er jo flink med ord. Men føler meg så i veien nå Anonymkode: 98331...25f Seriøst? Dropp denne babyen og få deg en mann!
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #16 Skrevet 4. september 2021 Bor du i samme by så du kan dra hjem? I såfall ville jeg bare dratt hjem. Ufattelig uhøflig å få gjester og bare sette seg ned og game!! Hvor gammel er han? 14? Helt enig i at han kunne lagt gamingen til de dagene du IKKE var der! Kanskje han er avhengig? Eller at han ikke klarer å si nei når kompisene avtaler tider for spilling? Dette hadde IKKE jeg giddet! Hadde jeg bodd i en annen by, hadde jeg reist hjem uansett eller om jeg hadde en venninne i byen, prøvd å avtale om jeg kunne komme på besøk der i helgen i stedet. Anonymkode: 21d25...ef4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå