Gå til innhold

Når man vet noe kjipt om mannen til sin bestevenninne.....er det mitt ansvar å si noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen til min beste venninne har av alle ting betrodd seg til meg om noe. Han har vært / er forelsket i en annen dame og gjort tilnærminger til henne. Jeg oppfordret han til å snakke med min venninne om dette, da jeg ikke kjenner jeg kan bære denne hemmeligheten overfor henne. Men neida det vil han ikke fortelle henne. Så nå går jeg her da og vet om dette, og kjenner at dette er da ikke mitt ansvar å fortelle henne? Det er jo mannen som må ta ansvar her og fortelle det som det er? men jeg sliter....What to do? 

Anonymkode: a8f54...65e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell det.. hva skjer med vennskapet deres den dagen venninna di finner ut at han prøver seg på andre damer og du viste om det? Og vil du at noken skal behandle vennina di så dårlig?

Anonymkode: a6602...aeb

• Liker 13
Skrevet

Hvor ligger din lojalitet? Hos mannen eller venninna di?

Anonymkode: 8f9b2...420

• Liker 4
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Det lukter trøbbel..

Du forteller til din venninne

Venninne konfronterer mann

Mann blånekter og sier at du farer med løgn

Venninne stoler på mann og vil ikke snakke med deg

Men, du bør kanskje gjøre det likevel. Hun kan antakelig allerede ha fått en mistanke.  
jeg har aldri opplevd sånt selv, men kjenner noen triste historier fra folk jeg kjenner.

Skrevet

Hadde sagt det til ham at han har 1 uke på å fortelle henne det selv, og at du ikke kan holde på hans hemmelighet

• Liker 5
Skrevet

Send han en melding, om at enten forteller han, eller så forteller du. Forhåpebtligvis er han dum nok til å svare, og da har noe skriftlig å vise din venninne om han ikke forteller selv.

• Liker 9
Skrevet
Jodaneida skrev (2 minutter siden):

Send han en melding, om at enten forteller han, eller så forteller du. Forhåpebtligvis er han dum nok til å svare, og da har noe skriftlig å vise din venninne om han ikke forteller selv.

Dette.

Anonymkode: 3018c...583

• Liker 2
Skrevet

Si til venninna de at du vet noe om mannen din so. Du synes hun burde vite, men at du er redd hun ikke vil teo deg om han nekter, så får hun velge selv om hun skal tro deg eller leve videre og stole på mannen sin..

Anonymkode: 487dc...84e

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

men jeg sliter....What to do? 

Hva er det du sliter med? Du mener jo at dette ikke er ditt ansvar ? :klo: - Slite mer da, muligens :vetikke:

Du skriver jo at det er din "bestevenninne", og at du ikke har lyst til å holde på denne hemmeligheten (naturlig nok)...  Da har du egentlig bare to valg : 1. fortelle at du kommer til å "sladre" om han ikke sier ifra selv, eller  2. Gi F i dåsemikkel, og bare si det uten forvarsel...  :opplyser: 

Endret av Beeblebrox
  • Liker 1
Skrevet

Æ tror venninen din tester deg ved å sende mannen hennes med denne dumme tilståelse. Hvilken mann deler sånt med bestevenninen til sin kone? Enten er han psykisk ustabil eller så vil han skilles uten å ta initiativet.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Mannen til min beste venninne har av alle ting betrodd seg til meg om noe. Han har vært / er forelsket i en annen dame og gjort tilnærminger til henne. Jeg oppfordret han til å snakke med min venninne om dette, da jeg ikke kjenner jeg kan bære denne hemmeligheten overfor henne. Men neida det vil han ikke fortelle henne. Så nå går jeg her da og vet om dette, og kjenner at dette er da ikke mitt ansvar å fortelle henne? Det er jo mannen som må ta ansvar her og fortelle det som det er? men jeg sliter....What to do? 

Anonymkode: a8f54...65e

si til han at dersom han ikke forteller det, så gjør du det. Hadde mesr sannsynlig sagt det likevel, for om det kommer for en dag, så er det deg hun vil klandre dersom hun finner ut at du visste det og ikke sa noe. Da er det goodbye vennskap

• Liker 2
Skrevet
Hvemsomhelst skrev (40 minutter siden):

Det lukter trøbbel..

Du forteller til din venninne

Venninne konfronterer mann

Mann blånekter og sier at du farer med løgn

Venninne stoler på mann og vil ikke snakke med deg

Men, du bør kanskje gjøre det likevel. Hun kan antakelig allerede ha fått en mistanke.  
jeg har aldri opplevd sånt selv, men kjenner noen triste historier fra folk jeg kjenner.

det kan slå ut begge veier

• Liker 1
Skrevet
Jodaneida skrev (36 minutter siden):

jaaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...