Gå til innhold

Covid 19 eller ikke????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt test på mandagen og har fortsatt ikke fått svar… men

jeg har hatt vondt i halsen siden fredag 27. aug. og først etter 7 dager har jeg begynt å slim hoste, snørr, vondt i hode…. Nå begynner jeg å bli stressa? Er dette corona? Er på min 8 dag hvor jeg er små dårlig. Har ikke feber, temp på 36,5

Anonymkode: 374a5...1ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dette kan nok KG svare på gitt...

Anonymkode: 24f74...77e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja dette kan nok KG svare på gitt...

Anonymkode: 24f74...77e

Ja de har jo svar på alt annet ??

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

jeg har hatt vondt i halsen siden fredag 27. aug. og først etter 7 dager har jeg begynt å slim hoste, snørr, vondt i hode…. Nå begynner jeg å bli stressa? Er dette corona? Er på min 8 dag hvor jeg er små dårlig. Har ikke feber, temp på 36,5

Test 

Anonymkode: 62a49...e3c

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Test 

Så det litt sent at du har testet. Er bare å vente på svar da. Mye forkjølelse som går nå også.

Skrevet

Har det noe å si?

Anonymkode: 82334...c9c

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har du sjekket på Helsenorge? Svaret ligger nok der. 

Skrevet

Høres heller ut som forkjølelse. Da jeg hadde korona fikk jeg vondt i halsen først, og litt feber. Ikke snørr.

Nå har jeg riktignok lest at hos vaksinerte vil deltainfeksjon arte seg mer som en forkjølelse, men, jeg synes det trege forløpet ditt høres mer ut som en reell forkjølelse.

Anonymkode: 3b1bf...5f4

• Opprett ny...