AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Etter mange år borte fra familien(mor, far, søsken mm), flyttet jeg nærmere dem. Flyttet vekk fra en god jobb, gode GODE kollegaer og noen få gode venner. Har aldri hatt særlig nært forhold til familien, men håpet det skulle bli bedre nå. Vi har kontakt mest på tlf, men ikke noe særlig mer enn det. Hatt besøk 2 ganger. Kunne fortalt mer, men ønsker ikke bli gjenkjent. Jeg har fortsatt god kontakt med 2 gamle kollegaer. Vi ble alle veldig gode venner og det oppstod gnister mellom meg og han ene. Han angrer nå at han ikke tok mer initiativ. Han er en kjempe flott kar og har hjertet på rett plass. Han håper jeg flytter tilbake og vi snakker ofte på meldinger, og enkelte ganger på FaceTime. Jeg vet nå ikke om jeg skal bli boende her eller flytte tilbake igjen. Om jeg flytter tilbake så er jeg 100 % sikker på at det blir meg og han, vi kjenner hverandre godt og jeg vet han er genuin, og ja vi har hatt sex så vet at også det klaffer veldig godt. Føler meg ikke helt hjemme her jeg bor nå. Og vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre…Jeg flytter ikke kun pga han i såfall, men kunne fint gjort det også. Hva tenker dere? Er min nærmeste familie viktigst i dette tilfelle? Føler jeg skuffer noen uansett hva jeg velger å gjøre…. Anonymkode: ba390...f1d
got2go Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 Jeg ville ha flyttet tilbake uavhengig av denne fyren. Du sier jo selv at du ikke føler deg hjemme der du bor nå. 3
Gjest Kerrs Pink Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 Hvor lenge har du bodd der nå da? Oooog det høres ganske så bra ut med han fyren kontra lunken familie.. 😉
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 got2go skrev (Akkurat nå): Jeg ville ha flyttet tilbake uavhengig av denne fyren. Du sier jo selv at du ikke føler deg hjemme der du bor nå. Det varierer litt faktisk. Men ja, savner mitt gamle bosted. Problemet er at familien kommer til å bli driiit skuffa. Og er litt redd om jeg skulle valgt feil også. Tankene går i alle retninger Anonymkode: ba390...f1d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #5 Skrevet 3. september 2021 Kerrs Pink skrev (1 minutt siden): Hvor lenge har du bodd der nå da? Oooog det høres ganske så bra ut med han fyren kontra lunken familie.. 😉 Jeg har jo litt kontakt med dem og de er snille nå kontra før. I tillegg kommer det et nytt familiemedlem snart, så ja. Men ja, føler litt på det samme, men plutselig snur det. Sikkert fordi jeg får dårlig samvittighet Anonymkode: ba390...f1d
got2go Skrevet 3. september 2021 #6 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det varierer litt faktisk. Men ja, savner mitt gamle bosted. Problemet er at familien kommer til å bli driiit skuffa. Og er litt redd om jeg skulle valgt feil også. Tankene går i alle retninger Anonymkode: ba390...f1d Men du har jo såpass lite kontakt med familien din uansett nå? Og dessuten, skal du bli boende bare for deres skyld? Nei, tenk på deg selv og flytt tilbake! For meg ville dette ha vært en no-brainer. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #7 Skrevet 3. september 2021 got2go skrev (Akkurat nå): Men du har jo såpass lite kontakt med familien din uansett nå? Og dessuten, skal du bli boende bare for deres skyld? Nei, tenk på deg selv og flytt tilbake! For meg ville dette ha vært en no-brainer. Snakker mest på tlf, så er ikke det at vi aldri snakket i løpet av en uke feks. Men ja, skjønner hva du mener. Skal bruke litt tid fremover nå, på å tenke. Ikke vandt til å tenke kun på meg selv, så er litt vanskelig Anonymkode: ba390...f1d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #8 Skrevet 3. september 2021 Hvorfor flyttet du hjem? Du trenger vel ikke forhaste deg og bestemme deg sånn med det samme? Kan du besøke han en stund/besøke hverandre? Kanskje forholdet til familien kan bli bedre etterhvert? Det kommer jo sikkert ikke helt av seg selv. Hvor lenge har du vært borte fra hjemstedet? Anonymkode: d0195...9a6 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #9 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor flyttet du hjem? Du trenger vel ikke forhaste deg og bestemme deg sånn med det samme? Kan du besøke han en stund/besøke hverandre? Kanskje forholdet til familien kan bli bedre etterhvert? Det kommer jo sikkert ikke helt av seg selv. Hvor lenge har du vært borte fra hjemstedet? Anonymkode: d0195...9a6 Nesten 10 år borte. Flyttet tilbake etter et samlivsbrudd og trengte en forandring, i tillegg til at jeg tenkte det var på tide å bo nærmere fam. Ikke alle i fam er friske heller. Vil besøke etterhvert ja:) Anonymkode: ba390...f1d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #10 Skrevet 3. september 2021 Hvor langt er det mellom gammel og ny plass? Er det mulig med dagsturer? Jeg ville prøvd å gå videre med denne fyren. Bodd der du bor nå og jobbet med forholdet til familien. (Så lenge det går begge veier). Så kan du tenke på flytting senere. Det er jo ikke sånn at du må flytte dit for å ha en sjanse med denne mannen. Eller at dere vil bo sammen med en gang Anonymkode: 9037e...219
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #11 Skrevet 3. september 2021 Siden dere snakkes mest på telefonen, så kan du vel egentlig bo hvor helst i verden? Nå har du prøvd å bo hjemme, du trives ikke så godt, skal dårlig samvittighet holde deg tilbake? Anonymkode: 3e0f4...dc2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #12 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvor langt er det mellom gammel og ny plass? Er det mulig med dagsturer? Jeg ville prøvd å gå videre med denne fyren. Bodd der du bor nå og jobbet med forholdet til familien. (Så lenge det går begge veier). Så kan du tenke på flytting senere. Det er jo ikke sånn at du må flytte dit for å ha en sjanse med denne mannen. Eller at dere vil bo sammen med en gang Anonymkode: 9037e...219 8 timer reisevei:/ Ikke alltid det går begge veier fra alle i familien. Men kommer til å vente noen måneder og se hvordan ting føles da Anonymkode: ba390...f1d
Kvinnenavn Skrevet 3. september 2021 #13 Skrevet 3. september 2021 Tenk på deg selv ❤️ Det er bare ditt liv
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #14 Skrevet 3. september 2021 Hva vil du, om du kun skal tenke på deg selv? Det gjør du. Du er ansvarlig for din egen lykke, og ikke din families❤️ Anonymkode: 452e2...239
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #15 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva vil du, om du kun skal tenke på deg selv? Det gjør du. Du er ansvarlig for din egen lykke, og ikke din families❤️ Anonymkode: 452e2...239 Hadde det vært opp til meg så hadde jeg vært hos han i akkurat dette øyeblikket og startet opp i samme jobb(får det om jeg vil)❤️ Blir dratt i alle retninger, så skal bruke litt tid på å lande litt:) Anonymkode: ba390...f1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå