AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Hei.. Jeg lurer på om jeg reagerer litt feil eller om det er "normal" reaksjon. Hva er vanlig ift. å ha kollegaer som man møter på fritiden av det motsatte kjønn? Mannen min (vi er i 30 åra) fikk en melding fra en tidligere kollega der hun spør om han vil møtes neste uke for å gå en tur eller ta en øl. Dette er en kollega han jobbet sammen med men som ikke lenger jobber sammen med han nå. Det er som han sier, det burde ikke være sånn at man utelukker vennskap med halve jordkloden bare fordi de er jenter. Men, jeg merket at jeg fikk en litt sånn klump i magen. Jeg er i den sårbare posisjonen av oss. Jeg kjenner ikke henne og vet ingenting om hennes intensjoner. Han sier at han ser på henne mer som en kompis og at jeg hadde forstått hva han mente om jeg hadde truffet henne, og at han ikke anser henne som attraktiv og at han er sikker på at hun ikke har dumme intensjoner med å treffes. Hun vet at vi er gift osv. Jeg på min side opplever dette som sårbart som nevnt, men vil selvfølgelig at han skal kunne treffe denne eks-kollegaen. Jeg vil absolutt ikke legge lokk på hvem han møter osv, men jeg må ærlig innrømme at jeg lurer LITT på hva hun håper å oppnå med det. Er det voldsomt av meg å reagere med litt skepsis eller hadde dere gjort det samme? Hva er "vanlig" praksis ift. å treffes på fritiden sånn bare du og en til kollega av det motsatte kjønn? Det er litt det som gjør meg skeptisk også at det bare i såfall er de to, ingen andre. Og det å invitere noen med på en gåtur forbinder jeg med litt sånn "jeg ønsker å bli enda bedre kjent med deg"- flørting aktig. Han foreslo nå at han heller kan spørre henne om å komme her på middag, men da blir det jo veldig åpenlyst hvorfor. Da er det på grunn av den "sjalu" kona hjemme som ikke tillater han å møte henne alene på en gåtur eller for øl😅 Huff, hjelp meg..Hvordan bør jeg respondere? Ønsker ikke å være dramaqueen heller men jeg kommer ikke utenom at jeg opplever dette som litt sårbart. Anonymkode: 59ce7...e99 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 Det blir sikkert konkurranse om å være mest mulig tolerant her, men jeg forstår deg. Jeg ville ikke likt det selv, og jeg er helt sikker på at mannen min også ville reagert med skepsis dersom en mannlig, tidligere kollega av meg hadde hatt lyst til å møte meg. Anonymkode: b1553...715 16
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det blir sikkert konkurranse om å være mest mulig tolerant her, men jeg forstår deg. Jeg ville ikke likt det selv, og jeg er helt sikker på at mannen min også ville reagert med skepsis dersom en mannlig, tidligere kollega av meg hadde hatt lyst til å møte meg. Anonymkode: b1553...715 Ja, det blir nok det vil jeg tro😅 Men det finnes samtidig en balanse mellom toleranse og hva man er komfortable med også tenker jeg, det skal være trygt og godt for begge parter i et forhold😊😅 Jeg spurte han også om han ikke hadde syns det var litt pussig om en kollega av meg spurte om jeg ville være med å gå en tur eller ta en øl. Da svarte han at gutter/menn ofte har andre intensjoner enn kun vennskapelige, så han hadde vært skeptisk. Jeg prøvde å forklare han at det fins vel så mange kvinner som ikke er så søte og uskyldige som de virker. Kanskje er den kompis-linja hennes et skalkesjul, who knows😂 Anonymkode: 59ce7...e99 6
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #4 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Da svarte han at gutter/menn ofte har andre intensjoner enn kun vennskapelige, så han hadde vært skeptisk Der har du svaret på hvorfor han takket ja til dette. En det en ting jeg har lært er at menn kjenner menn. Og en ting til, pisset om at han ser på henne som en kompis og at han finner henne uattraktiv skal du iallefall ikke høre på. Smarte menn sier slikt. Jeg ville ALDRI - og jeg mener aldri invitert en gift mann med på tur. Det er respektløst, venn eller ei. Isåfall ville jeg bli kjent med kona hans først. Jeg ville heller ALDRI takket ja til en singel/gift manns invitasjon om å gå en tur bare vi to, når jeg selv er i et samboerskap. I mitt samboerskap har vi denne regelen; vennskap du drar med deg inn i forholdet er ok (såfremt det ikke er løse bekjentskaper og billige ligg/partyvenninner) Nye vennskap med det motsatte kjønn skjer ikke. Og begge er ok med det. Anonymkode: 17a76...749 20
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #5 Skrevet 4. september 2021 Og en ting til.. Si ja til middag med henne først. Han forventer ikke at du skal svare ja. Hvis han da ombestemmer seg og nekter, bør alle klokker ringe. Lykke til! Anonymkode: 17a76...749 13
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #6 Skrevet 4. september 2021 Jeg tror mesteparten av det du føler nå kommer fra din egen usikkerhet og manglende tillit til partneren din. Refleksjonsspørsmål: Har han din gjort noe for at du ikke skal stole på ham? Hvorfor synes du ikke det er tillitsvekkende at han forteller deg om at en tidligere kollega har tatt kontakt? Ville det vært bedre om han løy og du ikke visste det? Helt ærlig, tror du han ville sagt at han skulle møte henne hvis han tenkte det var den minste sjanse for at det skulle skje noe mellom dem? Ville du gjort det selv? Og kan du egentlig stoppe ham fra å være utro dersom det er noe han vil gjøre mot deg? Jeg har mine tvil. Mange holder ekstremt kontroll på partneren for å sikre seg at han ikke bedrar dem. Å behandle ham som en hund du må ha i bånd og full oversikt over er ikke en god løsning. Med en kontrollerende partner føler man seg fanget og ulykkelig i forholdet, man får ikke leve og man blir mistrodd og utsatt for kryssforhør av partneren sin. Sånt slår man opp av til slutt, ingen vil leve sånn. Jeg slo i alle fall opp med det jeg tror var den rette fordi hen var så kontrollerende at jeg opplevde det som et fengsel. Hadde prøvd å berolige, prøvd å forklare, prøvd prøvd prøvd. Alt prellet av som vann på gåsa. Til slutt orka jeg ikke mer. IKKE bli en sånn partner! Anonymkode: 431ea...ade 5
got2go Skrevet 4. september 2021 #7 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei.. Jeg lurer på om jeg reagerer litt feil eller om det er "normal" reaksjon. Hva er vanlig ift. å ha kollegaer som man møter på fritiden av det motsatte kjønn? Mannen min (vi er i 30 åra) fikk en melding fra en tidligere kollega der hun spør om han vil møtes neste uke for å gå en tur eller ta en øl. Dette er en kollega han jobbet sammen med men som ikke lenger jobber sammen med han nå. Det er som han sier, det burde ikke være sånn at man utelukker vennskap med halve jordkloden bare fordi de er jenter. Men, jeg merket at jeg fikk en litt sånn klump i magen. Jeg er i den sårbare posisjonen av oss. Jeg kjenner ikke henne og vet ingenting om hennes intensjoner. Han sier at han ser på henne mer som en kompis og at jeg hadde forstått hva han mente om jeg hadde truffet henne, og at han ikke anser henne som attraktiv og at han er sikker på at hun ikke har dumme intensjoner med å treffes. Hun vet at vi er gift osv. Jeg på min side opplever dette som sårbart som nevnt, men vil selvfølgelig at han skal kunne treffe denne eks-kollegaen. Jeg vil absolutt ikke legge lokk på hvem han møter osv, men jeg må ærlig innrømme at jeg lurer LITT på hva hun håper å oppnå med det. Er det voldsomt av meg å reagere med litt skepsis eller hadde dere gjort det samme? Hva er "vanlig" praksis ift. å treffes på fritiden sånn bare du og en til kollega av det motsatte kjønn? Det er litt det som gjør meg skeptisk også at det bare i såfall er de to, ingen andre. Og det å invitere noen med på en gåtur forbinder jeg med litt sånn "jeg ønsker å bli enda bedre kjent med deg"- flørting aktig. Han foreslo nå at han heller kan spørre henne om å komme her på middag, men da blir det jo veldig åpenlyst hvorfor. Da er det på grunn av den "sjalu" kona hjemme som ikke tillater han å møte henne alene på en gåtur eller for øl😅 Huff, hjelp meg..Hvordan bør jeg respondere? Ønsker ikke å være dramaqueen heller men jeg kommer ikke utenom at jeg opplever dette som litt sårbart. Anonymkode: 59ce7...e99 Helt enig med mannen din her. Svelg sjalusien din.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #8 Skrevet 4. september 2021 Det utgår så det holder. Har heldigvis en mann som ser dette selv. AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er som han sier, det burde ikke være sånn at man utelukker vennskap med halve jordkloden bare fordi de er jenter. Beklager, men dette er det bare svært unge og mindre attraktive som sier. Hadde sagt at han må velge om han vil satse på dere eller gå på den samme limpinnen som millioner av menn har gått på før. Om han ikke vil lytte, avtal en middag med en hunk og se hva han mener om saken etter dette. «Jeg lå med hodet i fanget hans da vi så film etterpå og han koset med håret mitt. Bare vennskapelig altså, det ville vært kjipt om ikke menn og kvinner kunne være venner!» Anonymkode: f5880...3ee 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #9 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Han foreslo nå at han heller kan spørre henne om å komme her på middag, men da blir det jo veldig åpenlyst hvorfor. Da er det på grunn av den "sjalu" kona hjemme som ikke tillater han å møte henne alene på en gåtur eller for øl😅 Nei, det er det riktige. Da lærer hun seg kanskje å la være å prøve seg på opptatte menn. Anonymkode: f5880...3ee 9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #10 Skrevet 4. september 2021 Enig i at det høres rart ut. De møttes jo tydeligvis ikke på fritiden for gåtur eller øl før, så det er jo litt rart å plutselig skulle begynne med det nå? «Gå en tur» er jeg enig i at er utrolig intimt. Jeg hadde ikke reagert hvis hun spurte om de skulle møtes i lunsjen, men at de skal gå tur virker jo veldig rart. Han er naiv hvis han tror menn ofte har andre intensjoner, mens damer ikke. Synes det er flere damer som legger seg etter gifte menn enn motsatt. Anonymkode: 20c97...f35 6
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #11 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og en ting til.. Si ja til middag med henne først. Han forventer ikke at du skal svare ja. Hvis han da ombestemmer seg og nekter, bør alle klokker ringe. Lykke til! Anonymkode: 17a76...749 Gjør det! Og vær overstrømmende hyggelig. Anonymkode: 77837...cdc 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #12 Skrevet 4. september 2021 Syns han kan ta en øl/gå tur med henne, om det er hyggelig og han har lyst å møte henne igjen og hun foreslår å møtes igjen kan han invitere henne hjem til dere på middag så du også kan bli kjent med henne. Anonymkode: d4d2f...77e
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #13 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Enig i at det høres rart ut. De møttes jo tydeligvis ikke på fritiden for gåtur eller øl før, så det er jo litt rart å plutselig skulle begynne med det nå? «Gå en tur» er jeg enig i at er utrolig intimt. Jeg hadde ikke reagert hvis hun spurte om de skulle møtes i lunsjen, men at de skal gå tur virker jo veldig rart. Han er naiv hvis han tror menn ofte har andre intensjoner, mens damer ikke. Synes det er flere damer som legger seg etter gifte menn enn motsatt. Anonymkode: 20c97...f35 100% enig. Lunsj hadde vært det normale, eventuelt en øl etter jobben. Hadde ikke reagert på det, gjør det hele tiden selv. Gå en tur er derimot litt spesielt, det er vel bare noe man gjør med venner. Anonymkode: 82bea...695 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #14 Skrevet 4. september 2021 Jeg har mange gode mannlige kollegaer, og har masse glede av å snakke med dem på jobb. Men å invitere en av dem med på gåtur eller en øl, det hadde 1) blitt misforstått, og 2) da hadde mon intensjon vært å flørte med ham. Dette er bare tull av mannen din. Du får ta en øl alene med en av dine kolleger da. Si det til ham, at gjør han dette, så avtaler du tur og øl med en av dine i neste uke. Anonymkode: 13b81...043 3
Marai Skrevet 4. september 2021 #15 Skrevet 4. september 2021 (endret) Jeg hadde selv følt meg ubehagelig, heldigvis så har det ikke skjedd meg, som jeg vet 😛 min samboer holder seg mest til kompisene sine som er gift, osv. Jeg hadde da invitert henne på middag, også kan jo du prøve å bli kjent med henne? Ja, skjønner at du ikke vil være dramaqueen, men igjen så er det dine følelser og det er jo ingen som kan si det på . Synes at svaret til Mannen din er teit,pga" det hadde vært noe annet hvis det er mann som hadde bedt ut deg på en øl, gå turer. Pga de har andre intensjoner," men hva med han da ? Han er jo mann , hvorfor er det annerledes for andre, enn han selv?:p du der vel den. Det at opppåtil sier hun ikke er attraktive, om han ikke syntes hun var der så hadde han ikke sagt noe. Tror han sa for å berolige deg, det kan jo hende jeh tar feil. Håper du finner ut av dette:) Endret 4. september 2021 av Marai 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #16 Skrevet 4. september 2021 Trådstarter her Tusen takk for alle innspill og tanker, setter stor pris på å høre andres erfaringer/tanker rundt dette så man vet sånn ca hvor innafor det er med min skeptiske holdning til saken. Ser ut som det er mange av oss som ikke syns en slik melding og et sånt initativ er helt heldig når den ene parten er i et godt etablert forhold, eller ekteskap som i dette tilfellet. Syns noen drar sjalusi-kortet veldig kjapt. Å sette grenser for og i forholdet viser jo bare at man ønsker å verne om det man har og at dette er en del av et samhold eller en relasjon som ikke er "alle manns eie". Fikk spm. lenger opp i samtalen i tråden bla. om jeg har grunn til å være skeptisk, om mannen noen gang har gitt meg grunn til å tvile på han. Ja det har jeg faktisk hatt. Da som nå, stolte jeg på han og stolte på at han hadde gode nok vurderingsevner til ikke å sette ekteskapet på prøve. Jeg var på jobbhelg, bortreist fra byen vi bor i. Han var ute og traff noen kompiser, drakk noen øl.... Så hadde visst ene venninna til kompisen til min mann joina dem. Det er jo i seg selv problemfritt ofc. Men så hadde min mann endt opp med å bli med denne jenta hjem den natten da bussene hadde sluttet å gå (hvorfor ikke bestille en tax??) En i utgangspunktet en totalt fremmed jente som han hadde møtt for første gang den kvelden. Riktig nok var det jo venninna til kompisen, men det hjelper ikke noe det. Hun tilbydde han atpåtil å sove i sengen sammen med henne men han sa jo nei til det og at det var ikke noe sånt han var ute etter. Han sa han var gift og var ikke interessert i noe med henne, han ville bare sove. Selvom ingenting seksuelt skjedde kjente jeg at dette var en grense å krysse, langt langt over grensen. Jeg hadde tillit og tiltro til han den gangen også, at jeg var gift med en mann som kunne ta kloke, fornuftige valg, men å bli med en fremmed jente hjem fra byen mens kona di er på jobbreise kategoriseres ikke som veldig klokt valg. Ei heller en tillitsfremmende faktor i et forhold. Så, ja, jeg sliter litt med å være helt avslappet til at han skal involvere seg mer enn nødvendig i andre jenter. Jeg tror nok at vurderingsevna hans er litt bedre i dag, 6 år etter. Men samtidig: med små barn, en gretten, sliten kone nå og da på hjemmefronten, plikter og mye mindre tid til å pleie forholdet så er jo det hypotetisk sett mye mer sjarmerende med blide, sprudlende jenter utenfor hjemmet, som han ikke trenger å krangle med osv enn kona si som til tider kan være et mas og et ork. Jeg tror både menn og kvinner lett kan falle for de blide, sjarmerende kollegaene på jobb og tar partneren mer og mer for gitt hvis man ikke er litt obs på hva som skjer. Vi fortsatte samtalen i dag som vi startet i går.... Vi tenker nok litt forskjellig på dette med grenser og hvor grensene går. For han skal det veldig mye til før han blir mistroisk og skeptisk, for så vidt en god egenskap. Men vi landet på at han inviterer henne hjem på middag her til oss etterhvert...Og hvis hun plutselig ikke da er så interessert i å treffes så kan han være med på at intensjonen hennes kanskje var litt suspekt.😅 Beklager den lange avhandlingen, jeg var visst litt pratsom i kveld😉 Anonymkode: 59ce7...e99 7
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #17 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Trådstarter her Tusen takk for alle innspill og tanker, setter stor pris på å høre andres erfaringer/tanker rundt dette så man vet sånn ca hvor innafor det er med min skeptiske holdning til saken. Ser ut som det er mange av oss som ikke syns en slik melding og et sånt initativ er helt heldig når den ene parten er i et godt etablert forhold, eller ekteskap som i dette tilfellet. Syns noen drar sjalusi-kortet veldig kjapt. Å sette grenser for og i forholdet viser jo bare at man ønsker å verne om det man har og at dette er en del av et samhold eller en relasjon som ikke er "alle manns eie". Fikk spm. lenger opp i samtalen i tråden bla. om jeg har grunn til å være skeptisk, om mannen noen gang har gitt meg grunn til å tvile på han. Ja det har jeg faktisk hatt. Da som nå, stolte jeg på han og stolte på at han hadde gode nok vurderingsevner til ikke å sette ekteskapet på prøve. Jeg var på jobbhelg, bortreist fra byen vi bor i. Han var ute og traff noen kompiser, drakk noen øl.... Så hadde visst ene venninna til kompisen til min mann joina dem. Det er jo i seg selv problemfritt ofc. Men så hadde min mann endt opp med å bli med denne jenta hjem den natten da bussene hadde sluttet å gå (hvorfor ikke bestille en tax??) En i utgangspunktet en totalt fremmed jente som han hadde møtt for første gang den kvelden. Riktig nok var det jo venninna til kompisen, men det hjelper ikke noe det. Hun tilbydde han atpåtil å sove i sengen sammen med henne men han sa jo nei til det og at det var ikke noe sånt han var ute etter. Han sa han var gift og var ikke interessert i noe med henne, han ville bare sove. Selvom ingenting seksuelt skjedde kjente jeg at dette var en grense å krysse, langt langt over grensen. Jeg hadde tillit og tiltro til han den gangen også, at jeg var gift med en mann som kunne ta kloke, fornuftige valg, men å bli med en fremmed jente hjem fra byen mens kona di er på jobbreise kategoriseres ikke som veldig klokt valg. Ei heller en tillitsfremmende faktor i et forhold. Så, ja, jeg sliter litt med å være helt avslappet til at han skal involvere seg mer enn nødvendig i andre jenter. Jeg tror nok at vurderingsevna hans er litt bedre i dag, 6 år etter. Men samtidig: med små barn, en gretten, sliten kone nå og da på hjemmefronten, plikter og mye mindre tid til å pleie forholdet så er jo det hypotetisk sett mye mer sjarmerende med blide, sprudlende jenter utenfor hjemmet, som han ikke trenger å krangle med osv enn kona si som til tider kan være et mas og et ork. Jeg tror både menn og kvinner lett kan falle for de blide, sjarmerende kollegaene på jobb og tar partneren mer og mer for gitt hvis man ikke er litt obs på hva som skjer. Vi fortsatte samtalen i dag som vi startet i går.... Vi tenker nok litt forskjellig på dette med grenser og hvor grensene går. For han skal det veldig mye til før han blir mistroisk og skeptisk, for så vidt en god egenskap. Men vi landet på at han inviterer henne hjem på middag her til oss etterhvert...Og hvis hun plutselig ikke da er så interessert i å treffes så kan han være med på at intensjonen hennes kanskje var litt suspekt.😅 Beklager den lange avhandlingen, jeg var visst litt pratsom i kveld😉 Anonymkode: 59ce7...e99 Høres ut som et godt utgangspunkt, og det høres ut som dere kan snakke godt sammen 😊 Og han høres litt naiv ut 😅 Anonymkode: 11ce2...8d7 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #18 Skrevet 4. september 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Høres ut som et godt utgangspunkt, og det høres ut som dere kan snakke godt sammen 😊 Og han høres litt naiv ut 😅 Anonymkode: 11ce2...8d7 Ja, det ble hvertfall en avslutning på det som begge er fortrolig med Haha, ja, du er inne på noe der, har tenkt på han som naiv noen ganger for å si det sånn😂 Anonymkode: 59ce7...e99 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #19 Skrevet 4. september 2021 For det første så er det jo litt relevant hva slags type hun er. Er hun ung, gammel, sjarmerende, lav selvtillit, er hun forelsket i en annen, trenger hun råd vedrørende en annen kollega eller sjefen, osv osv. For det andre, er det så relevant hva slags intensjoner hun har? Det er din mann som setter grensene ovenfor henne og som vet om dette er innafor eller ikke. Det er mange damer der ute som jeg ikke hadde tenkt over hadde vært noe galt i at min mann gikk tur med en kveld. Og noen jeg hadde vært mer skeptisk til. Hvis det f.eks hadde vært litt tilbakestående og lett overvektige Gudrun hadde jeg sagt god tur. Anonymkode: ce1ac...c98 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #20 Skrevet 4. september 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: For det første så er det jo litt relevant hva slags type hun er. Er hun ung, gammel, sjarmerende, lav selvtillit, er hun forelsket i en annen, trenger hun råd vedrørende en annen kollega eller sjefen, osv osv. For det andre, er det så relevant hva slags intensjoner hun har? Det er din mann som setter grensene ovenfor henne og som vet om dette er innafor eller ikke. Det er mange damer der ute som jeg ikke hadde tenkt over hadde vært noe galt i at min mann gikk tur med en kveld. Og noen jeg hadde vært mer skeptisk til. Hvis det f.eks hadde vært litt tilbakestående og lett overvektige Gudrun hadde jeg sagt god tur. Anonymkode: ce1ac...c98 Joda, det er klart. Jeg tenker at det er ubehagelig å avfeie ei som potensielt trenger råd/veiledning vedrørende en kollega etc. Men det må da finnes en eller annen annen person hun kan snakke med om slike fortrolige ting? En venninne etc? Må det nødvendigvis være han som er gift og som ikke lenger er kollegaer og som ikke henger i lag ellers? Om hun er ung eller gammel har ikke alltid så mye å si, alder er ikke en hindring for noe som helst hvis "alt" annet klaffer😅 Jeg tenker at åkke som så er det mer naturlig at hun kontakter en nær venninne om hun har ting hun trenger å snakke om, ikke eks-kollegaen som hun aldri møter ellers eller aldri møtte utenfor arbeidstid den gang de fortsatt var kollegaer. Ja, det er mange damer jeg også hadde vært fortrolig med at han traff på egenhånd, men det handler ikke alltid bare om utseende, det handler også om hvilken kjemi man har med personen. Riktig god kjemi og følelser kan jo fint oppstå uavhengig av utseende. Jeg syns det har en del å si hva slags intensjoner hun har ja. Hva slags signal sender mannen min til henne om han aksepterer invitasjonen hennes om gå på tur sammen, hvis hun har uedle intensjoner? Han mater jo på sett og vis intensjonen hennes ved å bli med henne på tur. Og hvorfor gjøre det hvis han uansett ikke ønsker det samme som henne med den relasjonen? Da er det et relevant hva slags intensjoner hun har. Hypotetisk: Er det verdt å bevare et mann/kvinne vennskap hvis intensjonen med vennskapet fra kvinnen sin side er noe mer enn bare vennskap? Derfor mener jeg intensjonen hennes er relevant: hva ønsker hun med dette vennskapet/med denne forespørselen. Ønsker hun egentlig noe mer enn kun vennskap så er det jo ikke noe vennskap for en gift mann å bygge videre på, men er det 100% vennskapelig fra hennes side så sier jeg kjør på med tur, øl etc. Så intensjonene i en relasjon er relevant ja! Anonymkode: 59ce7...e99 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå