AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Jeg kjøpte mine i London hvor det ble påpekt at Gommino Driving shoes (de med kulene under) kun var til hjemmebruk eller bilkjøring. De var ikke til å gå med ute. Av denne grunn gitt kjøpte jeg bysko med hel gummisåle. Jeg ser derimot nesten ingen som går med bysko i Oslo, det er mest kjøreskoene. Har de så mye penger de som kjøper at det ikke gjør noe at skoene blir fort slitt, eller hva er greia? Uvitenhet? Anonymkode: 7bd60...d48
Miss-Grey Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 Jeg har lurt på det samme. Tror at det er uvitenhet, og at nordmenn har mye penger og ikke gjør så mye research før de kjøper et produkt. Selv har jeg driving shoes, men de er bare til bruk i bilen. Veldig praktisk å ha slike liggende i bilen for meg som går mye med høye hæler ellers! 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 Kan du ikke bare bruke vanlige sko. Jeez louis... Anonymkode: 06959...6ff
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #5 Skrevet 3. september 2021 uvitenhet selvfølgelig Anonymkode: 0c356...131
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #6 Skrevet 4. september 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Kan du ikke bare bruke vanlige sko. Jeez louis... Anonymkode: 06959...6ff Nå er vel bysko vanlige sko. Det er jo forskjell på hvilke sko som er til det og det, man går ikke med tøfler i byen for eksempel. Anonymkode: 7bd60...d48 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #7 Skrevet 4. september 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Nå er vel bysko vanlige sko. Det er jo forskjell på hvilke sko som er til det og det, man går ikke med tøfler i byen for eksempel. Anonymkode: 7bd60...d48 Nei, ser jo at man har bysko, hjemmesko, kjøresko, gåsko, sittesko, strikkesko, toalettsko og det som er. Anonymkode: 291ff...026
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #8 Skrevet 4. september 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, ser jo at man har bysko, hjemmesko, kjøresko, gåsko, sittesko, strikkesko, toalettsko og det som er. Anonymkode: 291ff...026 Lurer på hvordan du gjør det når du skal kjøpe spesifikke sko. Noen sko går man bare inne med, noen sko går man bare ute med, noen kan man gå med når det regner, andre sko tåler ikke regn etc. Sko som passer til spesielle anledninger i livet osv. Det viser hvordan man vil fremstå. Anonymkode: 7bd60...d48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå