AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Hei.. Jeg lurer på om jeg reagerer litt feil eller om det er "normal" reaksjon. Hva er vanlig ift. å ha kollegaer som man møter på fritiden av det motsatte kjønn? Mannen min (vi er i 30 åra) fikk en melding fra en tidligere kollega der hun spør om han vil møtes neste uke for å gå en tur eller ta en øl. Dette er en kollega han jobbet sammen med men som ikke lenger jobber sammen med han nå. Det er som han sier, det burde ikke være sånn at man utelukker vennskap med halve jordkloden bare fordi de er jenter. Men, jeg merket at jeg fikk en litt sånn klump i magen. Jeg er i den sårbare posisjonen av oss. Jeg kjenner ikke henne og vet ingenting om hennes intensjoner. Han sier at han ser på henne mer som en kompis og at jeg hadde forstått hva han mente om jeg hadde truffet henne, og at han ikke anser henne som attraktiv og at han er sikker på at hun ikke har dumme intensjoner med å treffes. Hun vet at vi er gift osv. Jeg på min side opplever dette som sårbart som nevnt, men vil selvfølgelig at han skal kunne treffe denne eks-kollegaen. Jeg vil absolutt ikke legge lokk på hvem han møter osv, men jeg må ærlig innrømme at jeg lurer LITT på hva hun håper å oppnå med det. Er det voldsomt av meg å reagere med litt skepsis eller hadde dere gjort det samme? Hva er "vanlig" praksis ift. å treffes på fritiden sånn bare du og en til kollega av det motsatte kjønn? Det er litt det som gjør meg skeptisk også at det bare i såfall er de to, ingen andre. Og det å invitere noen med på en gå tur forbinder jeg med litt sånn "jeg ønsker å bli enda bedre kjent med deg"- flørting aktig. Han foreslo her nå at han heller kan spørre henne om å komme her på middag, men da blir det jo veldig åpenlyst hvorfor. Da sitter det en sjalu kone hjemme som ikke tillater han å møte henne alene på en gå tur eller for øl😅 Huff, hjelp meg..Hvordan bør jeg respondere? Ønsker ikke å være dramaqueen heller men jeg kommer ikke utenom at jeg opplever dette som litt sårbart. Anonymkode: 4d031...e7b
Chantielle Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Chantielle mod.
Fremhevede innlegg