pavlin Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Fikk 1.dose Pfizer for 3 uker siden, ble akutt veldig svimmel for 1,5 t siden. Kvalm også, men det kommer vel av svimmelheten. Noen som har hørt at dette kan være bivirkning av vaksine?
Mwanafunzi Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 Ja, det har jeg hørt mange fortelle om. Men siden det er såpass lenge siden du tok vaksinen og det er akutt, anbefaler jeg en telefon til legevakten.
GulSitron Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 Det står ikke nevnt i oversikten over bivirkninger. Jeg synes det er litt rart å evt reagere så sent? Mine symptomer dukket opp noen timer etter vaksinasjon og varte i en og en halv dag ca. Hadde kontaktet lege.
AprilLudgate Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 Sjekk for krystallsyke Hos noen med videobriller. Skjønner ikke hvordan dette skal ha sammenheng med vaksine? Eventuell krystallsyke akutt er veldig vanlig og utbredt.
pavlin Skrevet 3. september 2021 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2021 Det har sikkert ingenting å si, men hadde tilnærmet null bivirkninger av vaksinen. Nesten ikke øm i armen engang. Hadde jeg ikke akkurat tatt vaksine, hadde jeg kanskje ikke engang registert ømheten.. TS
Anbefalte innlegg