Jannibrud Skrevet 25. september 2005 #1 Skrevet 25. september 2005 Det var en periode så mange gode tips til morgengaver til menn her...-men da trengte jeg ikke tipsene, og dermed husker jeg dem ikke lenger. Skal ikke ha morgengave til min mann, men 40-års gave, og vet ikke helt hva jeg skal gi ham i gave, han er ikke spesielt behjelpelig selv heller... Anyone?
Lassie Skrevet 25. september 2005 #2 Skrevet 25. september 2005 Jeg lurer på hva folk finner på av morgengaver til sine menn, jeg...
Gjest Markblomsten Skrevet 26. september 2005 #3 Skrevet 26. september 2005 Jeg lurer på hva folk finner på av morgengaver til sine menn, jeg... ← Det lurer jeg også på... :klø:
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #4 Skrevet 26. september 2005 hei. jeg ga mannen min mansjettknapper i gull med initialene hans gravert på de. for det første hadde han ikke mansjetter fra før, for det andre er det noe som er artig å bruke ved store anledninger, for det tredje skiftet han navn når vi giftet oss og fikk nytt monogram og for det fjerde er det noe som er spesielt og lett å huske når en fikk og så er det artig for etterkommere å arve.( ikke at det var det som spilte størst rolle,da)
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #5 Skrevet 26. september 2005 hvis han liker engelsk fotball så kan du skaffe billett og la han møte spillerene...osv er det noe sport han driver med eller la han få oppftlle sin drøm osv.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #6 Skrevet 26. september 2005 Hva med en rallydag på Rudskogen? Jeg er tilhenger av opplevelser. De fleste har så det holder med ting og tang.. Og skal det være en ting: klokke med inngravering på "Din Xxxx" / "Elsker deg" / "Elsk med evig" el.l. (gjerne det samme som i ringen..)
linky Skrevet 26. september 2005 #7 Skrevet 26. september 2005 hei. jeg ga mannen min mansjettknapper i gull med initialene hans gravert på de. for det første hadde han ikke mansjetter fra før, for det andre er det noe som er artig å bruke ved store anledninger, for det tredje skiftet han navn når vi giftet oss og fikk nytt monogram og for det fjerde er det noe som er spesielt og lett å huske når en fikk og så er det artig for etterkommere å arve.( ikke at det var det som spilte størst rolle,da) ← Min mann fikk også mansjettknapper, og han ble kjempefornøyd. hadde heller ikke det fra før.
Rioja Skrevet 26. september 2005 #8 Skrevet 26. september 2005 Min mann fikk rulleski i morgengave! Jeg fikk sykkel! :-)
Gjest gjest Skrevet 26. september 2005 #9 Skrevet 26. september 2005 mannen min fikk gavekort på spa!!!
Gika Skrevet 26. september 2005 #10 Skrevet 26. september 2005 Andre forslag jeg har vært innom (men av ulike årsaker forkastet) * Secret box / bilder av meg * GPS * Ny hagle eller rifle * kurs i noen han har lyst til å lære (f eks konservering av kjøtt eller lafting) Har også hørt om, men aldri egentlig vurdert: * Bunad * Div klokker og smykker * Fallskjermhopp * Fin bag/veske * mp3 Det var alt jeg kom på i farta.
Gjest gjest1 Skrevet 26. september 2005 #11 Skrevet 26. september 2005 Morgongåver er eigentleg ein ikkje-ting i bryllupet vårt, men eg trur likevel eg skal lure meg til å lage eit dørskilt med vårt nye felles namn på!
Lassie Skrevet 28. september 2005 #12 Skrevet 28. september 2005 Vi skulle egentlig heller ikke kjøpe morgengaver til hverandre, men vi har blitt enige om at en liten ting kunne vært koselig. Vi har satt en maxgrense for oss begge, også finner vi på noe innen det. Begge ønsker seg det samme da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå