Blåflamingo Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Hei alle sammen. Bestevenninnen min har likt meg lenge, og nylig har vi begge sagt at vi liker hverandre. Etter det har vi unngått å snakke om det. Vi er begge redde. Vi er redde fordi vi vet at det sikkert ikke kommer noe ut av det. Jeg er ateist, hun er muslim. Jeg lurer på om noen har vært i et forhold med ulike religioner, og hvordan det har gått?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 Du er for ung til å være på kg hvertfal.🙄 Anonymkode: 1fa03...e9a
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #3 Skrevet 4. september 2021 Dette kommer aldri til å gå bra. Muslimer blander seg ikke med andre. Anonymkode: b6560...04e 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #4 Skrevet 4. september 2021 Skal garantere at foreldrene, slekten og det muslimske miljøet er så rasistiske at de aldri kommer til å akseptere at hun blir sammen med en vantro og spesielt ikke når du er ateist, er du etnisk norsk i tillegg så er det enda verre. Husk at selv om hun bor i Norge så har hun ingen frihet, det er mennene i familien som bestemmer hva hun kan gjøre selv om hun er myndig. Veldig sjeldent at Norges lover og menneskerettigheter blir respektert i disse miljøene, de lever etter sine egne religiøse og kulturelle lover og regler. Anonymkode: f2fb1...f1c 2
so_what Skrevet 4. september 2021 #5 Skrevet 4. september 2021 Igjen med å skjære alle over en kam. KG slår aldri feil på det punktet. Akkurat som det er forskjeller fra mann til mann, og fra kvinne til kvinne, så er det forskjeller fra muslim til muslim. Noen er ultraortodokse og vil helst innføre shariadomstoler; andre er sekulære og tar lettere på det. Venninnen din kjenner familien sin bedre enn @AnonymBruker gjør. Snakk med henne om det. Hvis du allerede vet helt sikkert at det er fullstendig uaktuelt at dere kan bli et par, så er det vel strengt tatt ikke noe å diskutere videre heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå