Gå til innhold

Barnehagen klager på at barnet mitt er for lenge i barnehagen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei alle sammen 

Jeg er en alenemor til fire barn. Tre av barna er skolebarn og minstemann er nettopp begynt I barnehagen (appåklatt) problemet er at jeg er ekstremt sliten (ingen av fedrene til barna er inni bildet) jeg betaler for 100% barnehageplass likevel spør de meg om jeg kan hente tidligere. Jeg leverer 06.30 og henter litt før 17.00 

Føler barnehagen hakker på meg siden jeg er ufør, jeg driver en Instagram konto om lavkarbokosthold å føler de føller med på det jeg gblr

Anonymkode: e8359...00d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha

Anonymkode: e1d1d...e37

• Liker 3
Skrevet

🤣🤣🤣

nei seriøst, du må trolle bedre enn det hvis det skal være gøy. 

Anonymkode: a52c6...682

• Liker 33
Skrevet

Hvis du henger i litt, så kan du sikkert få 11 små troll med elleve ulike fedre ;) 

Anonymkode: 25828...55c

• Liker 25
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 3.9.2021 den 21.20):

Heihei alle sammen 

Jeg er en alenemor til fire barn. Tre av barna er skolebarn og minstemann er nettopp begynt I barnehagen (appåklatt) problemet er at jeg er ekstremt sliten (ingen av fedrene til barna er inni bildet) jeg betaler for 100% barnehageplass likevel spør de meg om jeg kan hente tidligere. Jeg leverer 06.30 og henter litt før 17.00 

Føler barnehagen hakker på meg siden jeg er ufør, jeg driver en Instagram konto om lavkarbokosthold å føler de føller med på det jeg gblr

Hehe, hva får du ut av å lage dette innlegget? Hvilken barnehage åpner 0630 forresten? 

Endret av Klott
Endret klokkeslett
  • Liker 8
Skrevet

Du må nok gjøre bedre en det der om du vil være troverdig 😛 

Anonymkode: 2f384...4f3

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, Klott said:

Hehe, hva får du ut av å lage dette innlegget? Hvilken barnehage åpner 0730 forresten? 

Barnehager for troll må være åpent mens det er sol ute slik at ungene kan være inne og ikke bli til stein

Anonymkode: e1fba...dc3

• Liker 8
Skrevet
Klott skrev (10 minutter siden):

Hehe, hva får du ut av å lage dette innlegget? Hvilken barnehage åpner 0730 forresten? 

Er da mange barnehager som åpner da?

Anonymkode: faf65...323

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Heihei alle sammen 

Særlig…🙄

Anonymkode: 64d64...cb2

• Liker 1
Skrevet
Klott skrev (12 minutter siden):

Alle de kommunale bhg i vår kommune bl.a

Anonymkode: 124ff...6c4

• Liker 3
Skrevet

Vår barnehage er åpen fra 6.45 til 17.00. Men det er ikke meningen at barnet skal være der hele denne tiden. Hvertfall om barnet akkurat har startet, ser de ansatte at barnet er sliten og det blir for mye. De ansatte sier ikke dette fordi DU er ufør (og kanskje hjemme), det er i såfall lavmål av dem. Dersom du har en tung periode, syns jeg egentlig det er bra om barnet er mye i barnehagen, så du kan hvile.

Anonymkode: c526a...dfb

Skrevet

Det her er jo såklart en trolletråd, men det verste er jo at det kunne vært sant.. ufør er man jo gjerne av en grunn, men kjenner flere navere (altså ikke uføre) som heller får barn etter barn (med ulike fedre helst) for å unngå å jobbe. Og de unga er gjerne til 17 i barnehagen.. Men de leverer jo såklart ikke når det åpner da, for såpass struktur at de klarer stå opp tidlig har de jo ikke. Det syns godt når barna må på skolen og stadig vekk kommer for sent 😉

Anonymkode: 3bb61...8e3

• Liker 10
Skrevet
47 minutter siden, Klott said:

Barnehagen til sønnen min åpner faktisk 07.30, men jeg tror allikevel ikke på dette…

Anonymkode: ed646...996

Skrevet

Tror ikke på deg, ingen vil ha barna sine så lenge i barnehagen

Anonymkode: c5920...364

• Liker 1
Skrevet
Klott skrev (50 minutter siden):

Jeg har har jobbet i en barnehage som åpnet 06.30 pga ett skift på en jobb i en industri start 07.00

Anonymkode: c5920...364

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Barnehagen til sønnen min åpner faktisk 07.30, men jeg tror allikevel ikke på dette…

Anonymkode: ed646...996

Jeg mente selvfølgelig kl 0630 (som det står i hi). Det synes jeg er tidlig. 0730 er jo vanlig åpningstid. My bad. Beklager. 

Endret av Klott
Presisering.
Skrevet
Klott skrev (1 time siden):

Den siste barnehagen vi brukte åpnet faktisk 6.45. 

Jeg tror ikke helt på ts uansett. 

Skrevet

Så åpenbart forsøk på trolling, at dette provoserte meg ikke engang 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...