AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Jeg og samboeren min prøver å bli gravide. Jeg har nå blødd litt fra underlivet idag og igår (så lite at jeg ikke trenger å bruke bind engang, kommer bare på papiret når jeg tørker meg etter å ha vært å do), og hatt "mens smerter" i magen, men er fortsatt 1 uke igjen til jeg skal ha mensen. Tok tidlig graviditetstest idag som var negativ. Kan dette være festeblødning? Eller er det mest sannsynlig bare at mensen har kommet 1 uke før? Har veldig uregelmessig syklus, så vet ikke 100% når jeg skal ha mensen, men appen "Flo" mener jeg skal ha mensen om ca 1 uke. Er det noen som har vært borti dette før? Skal selvfølgelig ta ny test neste uke når mensen evt kommer. Er forresten ca 9dpo (usikker mtp uregelmessig syklus) Anonymkode: 1529f...cb7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 Blir som å kaste en terning dette. Er jo kun en test om en uke eller at blødningen vil ta seg opp som avgjør? Det er mest vanlig at egget fester seg 5-7dpo. Men kan selvsagt skje senere. Anonymkode: ee6d0...3a7
Laura80 Skrevet 4. september 2021 #3 Skrevet 4. september 2021 Kan være ingen av delene også. Å småblø litt utenom mens går fint an har jeg funnet ut. Spotter selv litt i perioden mellom el og mens. Er hormonelt. Kan være litt for lite progesteron. Ellers er det bare å vente til ca 14 dpo. Enten får du positiv test eller mens for fullt. Har du vanlig mens nå 9dpo kan det tyde på svært lavt progesteronnivå med veldig kort lutealfase eller at du faktisk ikke har hatt eggløsning. Sykluser uten eggløsning blir ustabile.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå