Gå til innhold

Tverrfaglig praktisk eksamen VG1 Helse og oppvekst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

er det noen her som har tatt denne eksamenen tidligere, eller vet noe om hvordan det gjennomføres? Gjelder privatisteksamen.

Forstår det slik at jeg trekker en oppgave 24 timer før eksamen, og at det kan være hva som helst fra pensum i de 3 fagene. 

Stiller de kun spørsmål ut fra oppgaven, eller ka de teste meg i andre temaer i pensum også?

Har dere eksempler på oppgave jeg kan få? 

Anonymkode: 1c272...954

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får en case. 

Anonymkode: 59eb1...b8e

• Liker 1
Skrevet

Tverrfaglig betyr da at pensum fra de 3 fagene (på tvers av fagene) skal flettes inn i hverandre. Altså at du bruker pensumet fra alle de 3 bøkene for en helhetelig besvarelse. 

Anonymkode: b310c...9ee

• Liker 1
Skrevet

Du får en case og skal svare ut fra det, da skal du vise alt du har lært ( evne til å trekke alt inn fra alle områder ) alltid en pluss å vise til lovparagrafer, det gjorde jeg og fikk 5 :)

Anonymkode: 31186...6ab

Skrevet

Takk for svar.

Har dere eksempel på hvilke caser dere fikk? Tema/kapittel? Var det fremføring med PowerPoint etc? Måtte noe gjøres i praksis som feks førstehjelp?

Anonymkode: 1c272...954

Skrevet

Jeg skulle legge opp en gymtime som både funksjonsfriske og funksjonshemmede barn kunne være med på. Laget en modell av en gymsal med de forskjellige øvelsene. Pluss at det var noe spørsmål ang gjennomføring osv. dette er nå 9-10 år siden, så husker ikke så mye. Men mener vi trakk oppgaven 48 timer før.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...