AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Hei folkens.. Jeg føler meg litt rådløs akkurat nå. Deler kortversjonen med dere og ønsker gjerne innspill dersom noen har vært i samme situasjon. Vært sammen i 1,5 år, ikke samboere, i slutten av 20-åra. Kjæresten min har hatt et år hvor det har skjedd mye i livet hans, familieintriger, samt at han har frivillig tatt på seg ekstra mye arbeid på jobben. Resultatet er at han er sliten hele tiden og han er blitt litt deprimert, sluttet å trene og gjøre ting han liker. Dvs. vi ses mye mindre, vi har ikke sex, han er ikke så kjærlig som før og han bortprioriterer meg og oss. Vi FaceTimer hver dag, men i det siste så har han ikke villet det noe særlig heller. Jeg føler at han har blitt en helt annen person. Dessverre får jeg ikke mine behov i forholdet dekket. Jeg begynner å slite utrolig med dette nå etter lang tid.. Jeg blir skuffet og lei meg når han avviser meg og aldri setter av tid til oss. Jeg føler meg veldig lite viktig, føler meg ikke elsket, eller bra nok. Gjennom det siste året har jeg vært svært tålmodig, satt vekk mine behov, ALLTID stilt opp og vært der for han, godtatt utrolig mye og latt alt gå etter hans behov. Dette klarer jeg snart ikke mer. Det tærer så ekstremt på meg og jeg kjenner at jeg begynner å distansere meg. Jeg vet at han er veldig glad i meg og jeg er naturligvis veldig glad i ham. Vi har også fine dager, men det er så sjeldent at jeg føler det negative tar over.. Utroskap kan utelukkes. Jeg vet at han sliter meg seg og sitt og har full respekt for det, men jeg føler dette har blitt en ond og negativ sirkel som jeg mister troen på at vi kommer ut av. Vi har snakket om dette før, men jeg må nok ta en prat igjen. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre her.. ønsker at dette skal fungere, da det er han jeg vil være med. Følelsene er riktig, men situasjonen er skikkelig vond. Han har veldig dårlig samvittighet for at ting er sånn her og han synes det er vondt han også.. Anonymkode: 994a4...d4d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 Dump han. Du fortjener bedre 🥰 Ut å lev livet nå! Anonymkode: 71545...5c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå