Gå til innhold

Mas om snap på Tinder/Happn er kontraproduktivt dersom ambisjonen er å pule

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mye mas laget jeg en konto for å se hva det er som er så flott med snap. Må innrømme jeg ikke har spesiell interesse av hverdagslivet til randoms på Tinder. Jeg er heller ikke av det slaget som har noe behov for å dele middagen min på snap.

Så. Hvis man legger til grunn at alle vi som er på Tinder/Happn ønsker å pule. Enten i fast forhold eller ikke. Men de aller fleste ønsker å pule. Måten man får pult, er å ta opp telefonen og bli kjent med mennesket. Høre stemmen og komme nærmere. Ikke sende bilde av middagen.

Jeg får mange slike snaps. Middager. Selfier. Regnbuer. Bilde av tv-skjermen. Fra vilt fremmede. 

Jeg blir ikke noe mer personlig kjent med personen av dette. Det blir ingen dialog. Og det blir ihvertfall ingen puling. Hva skjedde med å ta opp telefonen og bare ta en prat? Som en start? 

Anonymkode: dfe9d...688

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Etter mye mas laget jeg en konto for å se hva det er som er så flott med snap. Må innrømme jeg ikke har spesiell interesse av hverdagslivet til randoms på Tinder. Jeg er heller ikke av det slaget som har noe behov for å dele middagen min på snap.

Så. Hvis man legger til grunn at alle vi som er på Tinder/Happn ønsker å pule. Enten i fast forhold eller ikke. Men de aller fleste ønsker å pule. Måten man får pult, er å ta opp telefonen og bli kjent med mennesket. Høre stemmen og komme nærmere. Ikke sende bilde av middagen.

Jeg får mange slike snaps. Middager. Selfier. Regnbuer. Bilde av tv-skjermen. Fra vilt fremmede. 

Jeg blir ikke noe mer personlig kjent med personen av dette. Det blir ingen dialog. Og det blir ihvertfall ingen puling. Hva skjedde med å ta opp telefonen og bare ta en prat? Som en start? 

Tror de fleste som ber om snap kun ønsker å dobbeltsjekke om du ser ut som bildene på tinder, happn osv. 

Der har jeg vært skyldig selv, men ender kun opp med middagsnaps🙈

Anonymkode: 3a8e2...8ac

Skrevet

Jeg vurderer ærlig talt å sjekke Snapchat, så jeg slipper å lyve og si at jeg ikke bruker den. Hater den appen.

Anonymkode: df7cf...167

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Tror de fleste som ber om snap kun ønsker å dobbeltsjekke om du ser ut som bildene på tinder, happn osv. 

Der har jeg vært skyldig selv, men ender kun opp med middagsnaps🙈

Men det forutsetter at du er en person som tar selfies. Jeg er ikke komfortabel med å ta selfies, synes det er så kleint! 

• Liker 1
Skrevet

Middagssnap? Er det dét folk får når man tar kontakten over fra Tinder til SnapChat? 

Jeg får bilder av halvnaken mann i boxer. Hver. Bidige. Gang. Så jeg har gått over til å si at jeg ikke bruker snap. Da daler interessen fort.

Anonymkode: 4893f...3a4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men det forutsetter at du er en person som tar selfies. Jeg er ikke komfortabel med å ta selfies, synes det er så kleint! 

Hender jeg har tatt en selfie i håp om og få en selfie tilbake, slik at jeg kan dobbeltsjekke at hun faktisk ser ut som på bildene sine. Min erfaring er at jenter er mer reservert fra å vise ansikt og seg selv på snap. Det henger ikke helt på greip med Instagram osv. der har dere jo en haug av selfies. 

Jeg tenker at om en ser ut som på tinderbildene har en ikke noe å skjule. 

Skrevet

Jeg tar aldri initiativ til å flytte chaten, men hvis hun foreslår det, så er jeg med. For de som ikke liker å prate i telefonen, men heller vil bli kjent på en skriftlig måte, så er chatklienten på Tinder en av de dårligste.  Det går fint an å bare chatte på Snap også, men det er ikke for alle. 

Anonymkode: bd108...652

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Middagssnap? Er det dét folk får når man tar kontakten over fra Tinder til SnapChat? 

Jeg får bilder av halvnaken mann i boxer. Hver. Bidige. Gang. Så jeg har gått over til å si at jeg ikke bruker snap. Da daler interessen fort.

Ja nå får jeg bilder av dem i baris på hodeputa, at de skal sove og at de har våknet 😅 Jeg sendte bilde av en tom gymsal i dag, og fikk responsen"herlig"! 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja nå får jeg bilder av dem i baris på hodeputa, at de skal sove og at de har våknet 😅 Jeg sendte bilde av en tom gymsal i dag, og fikk responsen"herlig"! 😅

Wtf🤣

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...