Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så har jeg begynt å bruke EL-test. Har regelmessig mens og mener jeg kan kjenne når jeg har EL (sånn mensen-vondt i magen) + at jeg får litt økt tempratur (har ikke målt med termometer, men kjenner at jeg er det) og etter mine utregninger skulle jeg ha EL i går.

Startet testingen tirsdag for å ha litt å gå på. Hadde vondt i magen onsdag. Men alle testene har vært så negative som de kan bli - ikke antydning til mer enn en strek... :sur:

I dag har jeg litt murring i magen igjen, men ikke mer enn en strek i dag heller. Forstår ikke dette jeg. Hvordan kan det være at jeg ikke har EL når jeg mener jeg kjenner det? Kan jeg ha tette eggledere eller noe? Eller kan EL bare ha blitt forstyrret nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan egentlig ikke svare på spørsmålet ditt, men selvom du har tette eggledere så har du eggløsning, egget kommer bare ikke fram til livmoren og sædcellene kommer ikke fram til egget.

Skrevet

Får vel bare bestille flere tester og fortsette å teste en periode til og gå til gynekologen hvis det fortsatt bare blir negativt...

Men jeg skjønner det ikke for alt tilsier jo at jeg har EL: vondt i magen riktige dager og av og til spotting, stigende tempratur og det hele, så alt tilsier jo at jeg har EL.

Hadde en tøff dag fredag som jeg hadde gruet meg til i en uke. Og det ble verre enn jeg trodde. Kan det ha gjort at ting kom ut av rute, denne gangen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...