AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 De som snakker mest om seksualiteten sin i Norge i dag er heterofile kvinner og homofile menn faktisk. Heterofile menn snakker om seksualiteten sin når de får spørsmål, og får "lov" til å snakke om det uten at de blir sett på som griser. Bifile kvinner er ofte åpne og snakker om seksualiteten sin. Men nesten aldri lesbiske kvinner, og ihvertfall ikke bifile menn. De som snakker mest om kvinnelig seksualitet og det kvinnelige kjønnsorganet i media er heterofile kvinner, de som snakker mest om mannlig seksualitet og det mannlige kjønnsorganet i media er heterofile kvinner og homofile menn. Hvorfor er det sånn? Anonymkode: 90f2e...662
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 Bifile menn må vel nesten holde seksualiteten sin for seg selv. Om kvinner får vite at en mann er bi skyr de han. Bifile kvinner opplever ikke de samme holdningene. Lesbiske kvinner vet jeg ikke, mulig de er mindre opptatt av sex da? Anonymkode: ab997...85c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bifile menn må vel nesten holde seksualiteten sin for seg selv. Om kvinner får vite at en mann er bi skyr de han. Bifile kvinner opplever ikke de samme holdningene. Lesbiske kvinner vet jeg ikke, mulig de er mindre opptatt av sex da? Anonymkode: ab997...85c Det er jo bare trist at de må holde det for seg selv, istedenfor å være åpne om hvem de er. Hvorfor? Det virker som at lesbiske holder det for seg selv i sitt eget miljø. Hvorfor? Anonymkode: 90f2e...662
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 Hvorfor skal man dele sånne private ting i det hele tatt? Jeg driter i hva folk gjør på soverommet, uansett hvilken fil de har. Utleverer ikke slike private ting blant venner heller. Anonymkode: 8728e...97c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #5 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skal man dele sånne private ting i det hele tatt? Jeg driter i hva folk gjør på soverommet, uansett hvilken fil de har. Utleverer ikke slike private ting blant venner heller. Anonymkode: 8728e...97c Jeg bare lurer på hva som er grunnen til at de jeg nevner er de som snakker minst om det, siden andre er mere åpne om seksualiteten sin. Anonymkode: 90f2e...662
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #6 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bare lurer på hva som er grunnen til at de jeg nevner er de som snakker minst om det, siden andre er mere åpne om seksualiteten sin. Anonymkode: 90f2e...662 Tja, si det. Syns det er sært å dele slike private ting i det hele tatt jeg da. Har ikke observert det samme, men nå lukker jeg også ørene for slike ting da. Anonymkode: 8728e...97c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #7 Skrevet 3. september 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo bare trist at de må holde det for seg selv, istedenfor å være åpne om hvem de er. Hvorfor? Grunnen er enkel - kvinner skyr menn som ikke er 100% hetero som pesten. Siden bifile menn har interesse for kvinner må de holde det skjult. Homofile menn bryr seg ikke hva kvinner synes om saken, og trenger ikke bry seg med dette. Anonymkode: ab997...85c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #8 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Grunnen er enkel - kvinner skyr menn som ikke er 100% hetero som pesten. Siden bifile menn har interesse for kvinner må de holde det skjult. Homofile menn bryr seg ikke hva kvinner synes om saken, og trenger ikke bry seg med dette. Anonymkode: ab997...85c Synd at kvinner er så fobiske at bifile menn må late som at de ikke eksisterer. For ironisk nok godtar heterofile kvinner oftere enn heterofile menn både homofile menn og lesbiske kvinner. Anonymkode: 90f2e...662
Fioljenta Skrevet 3. september 2021 #9 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): De som snakker mest om seksualiteten sin i Norge i dag er heterofile kvinner og homofile menn faktisk. Heterofile menn snakker om seksualiteten sin når de får spørsmål, og får "lov" til å snakke om det uten at de blir sett på som griser. Bifile kvinner er ofte åpne og snakker om seksualiteten sin. Men nesten aldri lesbiske kvinner, og ihvertfall ikke bifile menn. De som snakker mest om kvinnelig seksualitet og det kvinnelige kjønnsorganet i media er heterofile kvinner, de som snakker mest om mannlig seksualitet og det mannlige kjønnsorganet i media er heterofile kvinner og homofile menn. Hvorfor er det sånn? Anonymkode: 90f2e...662 Er dette dine observasjoner? Jeg må innrømme at jeg ikke har lagt merke til slike forskjeller. Men. Det hjertet er fullt av, taler munnen. Jeg er heterofil kvinne og liker sex. 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå